top of page

Morgenbladet velger HS Media som annonsepartner


Gleder seg: Daglig leder Tor Arne Sandholt og Head of Sales Ragnhild Vangerud gleder seg over kontrakt med Morgenbladet Foto: Camilla Stakeng, HS Media.


Salgs- og markedsføringsbyrået HS Media har nå inngått en avtale om å selge annonser for Morgenbladet. HS Media er allerede i gang med salget for 2025.

 

Tidligere har Morgenbladet selv stått for alt annonsesalget. Fra og med 2025 skal HS Media selge annonser både på digitalt og papir for nettopp Morgenbladet. Samt stillingsannonser.

 

Morgenbladet har en spesielt attraktiv lesergruppe. Avisen er spesielt sterk i målgrupper med høy utdanning og høy inntekt. Dessuten er Morgenbladet også sterk i yngre målgrupper.

 

– For oss er dette en fjær i hatten. Morgenbladet har hatt en flott utvikling – og er et mediehus på offensiven. Vi gleder oss til å starte salget for fullt. Vi har dyktige folk som er klare for oppgaven, sier daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media.

 

HS Media har mange nisjemedier i sin portefølje. Med Morgenbladet får de en avis og en kunde med ekstra sterke tradisjoner i den norske mediefloraen. Avisen ble grunnlagt i 1819 og er i dag en uavhengig avis.

 

– Morgenbladet er ikke minst en merkevare med høy tillit og et vesentlig innhold. Dette er en sterk nisjeavis med høy kvalitet og spennende målgrupper. Med spesielt god styrke blant yngre, høyt utdannede og med høy inntekt. Ja, vi er stolte av å få oppdraget med å selge annonser for Morgenbladet, sier Tor Arne Sandholt.

 

For spørsmål. Ta kontakt med daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media på tas@hsmedia.no – eventuelt 905 63106 eller Ranghild Vangerud rv@hsmedia.no eventuelt 990 14 423.

 

Comments


Image by Julian Hochgesang

Nyheter

Siste nytt fra HS Media, våre oppdragsgivere, anonsører og mer. 

bottom of page