top of page

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.


Salgsjef Ragnhild Vangerud gleder seg over nå å kunnde selge digitale annonseløsninger for Tara. I tillegg har hun god erfaring med digitalt salg for blandt annet motebladet Elle.

Bonnier Publications Group står bak noen av Nordens mest kjente mediemerker. De fokuserer på spesial medier og leverer kvalitetsinnhold og underholdning til sin lesere.


Nettstedene som HS Media får ansvar for er boligpluss.no, tara.no, aktivtrening.com, digitalfoto.no, komputer.no, historienet.no, illustertvitenskap.no, gjordetselv.com. I tillegg kommer poster på instagram, facebook og nyhetsbrev til oppdragsgiver.


HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media. Annonsører er hjertelig velkomne til å ta kontakt for å diskutere mulige løsninger for annonsering.

Image by Julian Hochgesang

Nyheter

Siste nytt fra HS Media, våre oppdragsgivere, anonsører og mer. 

bottom of page