National Geographic

– National Geographics gule ramme er et vindu mot verden i går, i dag og i morgen.
National Geographic
Fakta

Opplag: 0

Utgivelser: 0

Byråprovisjon: 0 %

Info/Kom.godtgjørelse: 0 %

Annonseselger
Siri Danielsen

Siri Danielsen

951 75 025

sd@hsmedia.no

Materiell sendes til:

materiell@hsmedia.no

Høyoppløselig PDF i min. 300 DPI i CMYK farger

Husk 5 mm utfallende (bleed) og skjæremerker. Hold all tekst, logo, osv. minimum 9 mm fra kanten.

Oppslag leveres som 2 enkeltsider i samme PDF. Ved oppslag må det tas hensyn til at opp til 5 mm kan forsvinne i bretten/ryggen. Det anbefales at bildet forskyves 2,5 mm til hver side for å unngå dette.

National Geographic

– National Geographics gule ramme er et vindu mot verden i går, i dag og i morgen.

Målgruppe: 
Eventyrlystne, samfunnsengasjerte og globalt orienterte personer. Kvalitetsbevisste forbrukere med høyt konsum. Målgruppen søker tips om nye reisemål og opplevelser som gir mening. De ønsker også å lese om tidsaktuelle temaer og globale spørsmål.

Kort og godt:

  • Unik posisjon, som ”coffee table” magasin og samlerobjekt
  • Unik trykkvalitet
  • Lang lesetid og mange lesere
  • Et vindu til verden som står for kvalitet og grønn bevissthet
  • Skriver om og påvirker vårt miljøengasjement
Utgivelsesplan 2020
Nummer Materiellfrist Utgivelse
08-20 08.06.20. 09.07.20.
09-20 01.07.20. 30.07.20.
10-20 29.07.20. 27.08.20.
11-20 19.08.20. 17.09.20.
12-20 17.09.20. 15.10.20.
13-20 07.10.20. 05.11.20.
14-20 04.11.20. 03.12.20.
15-20 24.11.20. 17.12.20.
Annonsepriser 2020
Format Pris 4 farger Satsflate Utfallende
1/1 s 34 000,- b 175 + h 254 mm + 5 mm utfall + skjæremerker
2/1 s 61 000,- se medieplan for flere formater og prise