top of page

Key Account Manager

LARS MAGNUS LILLEBEKK

62 94 69 03

948 04 564

Vi hjelper deg gjerne

Kontakt gjerne medieselger direkte for konkrete pristilbud, spørsmål eller generell rådgivning rundt markedsføring til din målgruppe i riktig kontekst. 

Spesifikasjoner:

Høyoppløselig PDF i min. 300 DPI i CMYK farger. Husk 5 mm utfallende (bleed) og skjæremerker. Hold all tekst, logo, osv. min. 9 mm fra kanten. Oppslag leveres som 2 enkeltsider i samme PDF. Ved oppslag må det tas hensyn til at 5 mm forsvinner i bretten/ryggen. Anbefaler at bildet forskyves 2,5 mm til hver side for å unngå dette.

Materiell sendes til: 

Image by Julian Hochgesang

Gjør Det Selv

Et magasin som fokuserer på gleden ved å gjøre det selv.

Målgruppe er menn over 30 år med enebolig. De ønsker å være aktive i fornyingen av hjemmet og liker å utføre vedlikehold og oppussing av boligen selv. De søker derfor veiledning og inspirasjon i Gjør Det Selv magasinet. Målgruppen har god personlig økonomi og er storforbrukere av materialer og verktøy.

- Nordmenn ligger på verdenstoppen i oppussing, og bruker over 40 mrd på oppussing i året.
- Leserne søker veiledning og inspirasjon til forbedring av hjemmet.
- Et nyttemagasin som samles på og brukes.

Se mer informasjon på medieplan eller kontakt oss for muligheter og tilbud på annonsering.

Utgivelsesplan

Annonsepriser

Medieplan

bottom of page