Nyheter

Linn Nyeng Waage ansatt hos HS Media

Publisert 22.08.2022

Linn Nyeng Waage ansatt hos HS Media
TIL HS MEDIA: Linn Nyeng Waage starter hos HS Media 1. oktober.

Linn Nyeng Waage (34) er ansatt som SoMe-rådgiver hos HS Media på Kirkenær. Hun starter i stillingen 1. oktober.

Linn Nyeng Waage (34) er ansatt som SoMe-rådgiver hos HS Media på Kirkenær. Hun starter i stillingen 1. oktober.

Nyeng Waage bor i Kongsvinger og kommer nå sist fra en stilling som markedskoordinator hos Magnor Glassverket AS. Før det var hun innholdsprodusent hos On The Beach PLC i England. Hun har også ytterligere arbeidserfaring fra England. Nå er det salgs- og digital markedsføringsselskapet HS Media som gjelder for henne.

– Jeg gleder meg veldig til å starte – og det å ta fatt på mange ulike arbeidsoppgaver samt å jobbe tett med kundene, sier Linn Nyeng Waage.

Hun har internasjonal erfaring både når det gjelder utdanning og arbeidserfaring. 34-åringen har både studert og jobbet i England.

Ved Leeds Beckett University studerte hun både BA International Business og MA Peace and Development. Hun har også en Bachelor i International Marketing fra BI samt grunnutdanning fotografi fra Treider.

– Jeg har jobbet bredt innen digital markedsføring. Jeg trives godt i situasjoner der mennesker møter teknologi og kreativitet. Dette blir spennende, sier Linn Nyeng Waage.

Daglig leder Tor Arne Sandholt er fornøyd med nyervervelsen som kommer til høsten.

– Vi er veldig fornøyde med å ha sikret oss Linn på laget vårt. Hun har en svært spennende CV, med internasjonal erfaring og utdannelse. Vi gleder oss stort til at hun er på plass hos oss, sier daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media.

Tor Arne Sandholt jobber med å rekruttere bredt på flere områder. Han er klar på at bredde på områder som kultur, utdanning, arbeidserfaring med mer gir en sterkere salgs- og digital markedsføringsorganisasjon.

– En organisasjonskultur skal vise en helhet av kvaliteter. Mangfold er en viktig forutsetning for å skape en vinnerkultur innen salg og markedsføring, sier HS Medias daglige leder.

– Vi har nylig rekruttert fire nye hoder til HS Media. Samtidig har vi utviklet mangfoldet i organisasjonen. Vi jaktet etter hoder som var litt annerledes, men som samtidig kunne gå raskt inn i organisasjonens miljø med ditto ambisjoner. Det føler jeg vi har lyktes med, sier Sandholt.

Han er godt fornøyd med nyervervelsene hittil i år – og gleder seg til Nyeng Waage kommer på plass.

– Våre nye ansatte beriker oss. De beriker organisasjonen vår – og de øker sannsynligheten for at vi skal vokse, både i økonomiske resultater og i trivsel på arbeidsplassen. Kort sagt skaper ansatte med kort og lang fartstid i kombinasjon med nye hoder merverdier både kvantitativt og kvalitativt, sier Sandholt.

 

I 2021 solgte HS Media for totalt over 123 millioner kroner. I 2020 var salget på 120 millioner, mens salget var på 111 millioner i 2019. Selskapet, som eies av Aller Media, har underkant av 30 ansatte.

For spørsmål. Ta kontakt med daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media på tor.arne.sandholt@hsmedia.no – eventuelt 905 63106. Se også https://www.hsmedia.no/

 

Andre nyheter
HS Media tar over salget til Norsk Golf

HS Media tar over salget til Norsk Golf

HS Media fortsetter å inngå nye salgsavtaler. Nå går Norsk Golf inn i porteføljen til HS Media på Kirkenær. HS Media skal selge annonser både til papirutgaven og den digitale utgaven til Norsk Golf.

Les mer
Sosiale medier og digital markedsføring

Sosiale medier og digital markedsføring

Algoritmer, rekkevidde, unike visninger, likes, deling, reels, video - hvor skal man starte. Er du en av de som stiller seg i rekken her eller ikke helt vet hvor du skal starte? Fortvil ikke, våre digi-hjerter hjelper deg.

Les mer
HS Media overtar annonsesalget i Politiforum

HS Media overtar annonsesalget i Politiforum

Avtalen innebærer at HS Media får ansvar for alt annonsesalg i magasinet Politiforum og politiforum.no. Vi gleder oss til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Derfor fortsetter nisjeoppturen

Derfor fortsetter nisjeoppturen

Det er mange årsaker til at norske nisjemedier i ulike varianter fortsetter oppturen i mediemarkedet. Og det er godt å vite at vesentlige og troverdige redaksjonelle medier har vind i seilene.

Les mer