TIL HS MEDIA: Linn-Marielle Magnor starter denne måneden hos HS Media.
FOTO: Neira Karabeg
Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.
Hun starter hos HS Media allerede denne måneden etter å ha jobbet hos Myrulla Barnehage. Linn-Marielle Magnor har erfaring som barnehagelærer og pedagogisk leder både i Innlandet og Oslo.
– Jeg gleder meg stort til å begynne hos HS Media. Jeg kan bidra med god IT- og datakunnskap, en stor arbeidskapasitet og evne til å holde humøret oppe i en hektisk arbeidshverdag, sier Magnor.
Hun er utdannet ved OsloMet med en bachelor-grad innen pedagogikk og ledelse med forsterkning i språk, tekst og matematikk og fordypning i barndom, identitet og mangfold.
Daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media er i ferd med å hente inn mer kunnskap for å kunne tilby flere tjenester innen digital kommunikasjon. HS Media satser nå bredere innen markedsføringen, og tilbyr nå tjenester langt utover det å selge annonser for medier, først og fremst nisjemedier.
– Vi gleder oss over at Linn-Marielle nå har startet hos oss. Hun har også nyttig salg- og kundeerfaring fra tidligere jobber. Hun er initiativrik og flink til å se hvor behovene ligger, og hun er ikke redd for å brette opp ermene. Linn-Marielle har en spennende bakgrunn – også med erfaring fra barnehage og som pedagogisk leder. Det er derfor flott å ha fått Linn-Marielle med på laget, sier Sandholt.
– Vi skal fremover i større grad selge, produsere innhold samt drive rådgivning innen kommunikasjon og markedsføring. Utviklingen går også i retning av at merkevarer ønsker å satse mer på innholdsmarkedsføring i egne og andres kanaler. Vi skal både bidra til å skape strategien – samt å produsere innholdet. Også salg av kontekstuelle stillingsannonser skal bli et sterkere ben å stå på for HS Media, sier Sandholt.
HS Media leverer i 2022 enda flere kommunikasjonstjenester som kunder etterspør.
– Tjenester som innholdsmarkedsføring til sosiale medier samt til egne nettsider satser vi nå mer på, men også søkeoptimalisering og innholdsmarkedsføring kjøpt i redaksjonelle medier, også kalt native, sier Sandholt.
I 2021 solgte HS Media for totalt over 123 millioner kroner. I 2020 var salget på 120 millioner, mens salget var på snaue 111 millioner i 2019. Selskapet, som eies av Aller Media, har snaue 30 ansatte.