Nyheter

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Publisert 28.03.2022

Neira Karabeg ansatt i HS Media
Neira Karabeg starter hos HS Media allerede i april

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Karabeg starter hos HS Media allerede i april etter å ha jobbet hos Innlandet politidistrikt. Hun har flere års erfaring fra Global Content Management og Cuponation i Munchen, Tyskland. 

– Jeg gleder meg stort til å begynne hos HS Media. Jeg har erfaring innen digitalisering, markedsføring og utvikling av prosesser rundt det som HS Media skal satse mer på. Samtidig har jeg erfaring fra relasjonsbygging og rapportering med kunder og partnere. HS Media er i en spennende utvikling – og jeg ser virkelig frem til å være med på reisen hos dem, sier Neira Karabeg.

Hun er utdannet ved Universitetet i Sørøst-Norge med en bachelor-grad i økonomi og business-administrasjon.

Daglig leder Tor Arne Sandholt er i ferd med å hente inn mer kunnskap for å kunne tilby flere tjenester innen digital kommunikasjon. HS Media satser nå bredere innen markedsføringen, og tilbyr nå tjenester langt utover det å selge annonser for medier, først og fremst nisjemedier.

– Vi gleder oss til å få Neira på plass hos oss. Neira er dyktig på innovasjon, digital markedsføring og arbeid med influensere samt såkalt affiliate marketing. Hun er også dyktig på sosiale medier og søkeordoptimalisering. En sterk ressurs, med også internasjonal erfaring, sier Tor Arne Sandholt.

Neira Karabeg er en av flere dyktige medarbeidere som skal utvide og utvikle tjenestespekteret som skal tilbys hos HS Media.

– Vi skal fremover i større grad selge, produsere innhold samt drive rådgivning innen kommunikasjon og markedsføring. Utviklingen går også i retning av at merkevarer ønsker å satse mer på innholdsmarkedsføring i egne og andres kanaler. Vi skal både bidra til å skape strategien – samt å produsere innholdet. Også salg av kontekstuelle stillingsannonser skal bli et sterkere ben å stå på for HS Media, sier Sandholt.

HS Media leverer i 2022 enda flere kommunikasjonstjenester som kunder etterspør.

– Tjenester som innholdsmarkedsføring til sosiale medier samt til egne nettsider satser vi nå mer på, men også søkeoptimalisering og innholdsmarkedsføring kjøpt i redaksjonelle medier, også kalt native, sier Sandholt.

I 2021 solgte HS Media for totalt 122 millioner kroner. I 2020 var salget på 120 millioner, mens salget var på snaue 111 millioner i 2019. Selskapet, som eies av Aller Media, har snaue 30 ansatte.

 

For spørsmål. Ta kontakt med daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media på tor.arne.sandholt@hsmedia.no – eventuelt 905 63106. Se også https://www.hsmedia.no/

Andre nyheter
HS Media overtar annonsesalget i Politiforum

HS Media overtar annonsesalget i Politiforum

Avtalen innebærer at HS Media får ansvar for alt annonsesalg i magasinet Politiforum og politiforum.no. Vi gleder oss til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Derfor fortsetter nisjeoppturen

Derfor fortsetter nisjeoppturen

Det er mange årsaker til at norske nisjemedier i ulike varianter fortsetter oppturen i mediemarkedet. Og det er godt å vite at vesentlige og troverdige redaksjonelle medier har vind i seilene.

Les mer
Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.

Les mer
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer