Nyheter

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Publisert 26.05.2021

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media
Terje Korsmo går inn i stillingen som leder for strategi og forretnings-utvikling og gleder seg til nye utfordringer.

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Terje har over 20 års fartstid i HS Media og sitter med solid kunnskap fra mediebransjen og har erfaring både fra ledergruppen i HS Media og som key account manager. Han er en svært dyktig fagperson og relasjonsbygger og har over mange år prestert svært gode resultater. Som leder strategisk forretningsutvikling skal Terje i sammen med ledergruppen jobbe med forbedringsmuligheter i den eksisterende forretningsmodellen, samt utforske nye eksterne forretningsmuligheter.

Videre skal han utarbeide beslutningsgrunnlag for lønnsomhets- og risikovurdering av prioriterte prosjekt og se til at tiltak blir gjennomført og evaluert opp mot HS Media sine målsettinger.

Terje skal også jobbe med analyser og proaktiv utvikling av forretningscase, samt støtte, engasjere og utfordre ledergruppen og bidra til helhetlig utvikling i ledelse av HS Media. Dette ansvaret vil han ha i tillegg til store salgs prosjekter i HS Media. Daglig leder Tor Arne Sandholt ser frem til at selskapet blir styrket på forretningsutvikling og gleder seg til å jobbe tett med Terje Korsmo.

Andre nyheter
Salgsmålet på 115 millioner for 2021 er realisert

Salgsmålet på 115 millioner for 2021 er realisert

Salgsselskapet HS Media opplever en solid vekst i annonsesalget for sine mediekunder, både innen fagmedier og massemedier. Allerede i uke 40 var årets salgsbudsjett for 2021 på 115 millioner NOK i annonseomsetning i havn.

Les mer
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer