Nyheter

Flere nye ledere i HS Media

Publisert 10.05.2021

Flere nye ledere i HS Media
Mona Iren Kalvatn, Ragnhild Vangerud og Monica Antonsen smiler fornøyd over å ha fått nye lederoppgaver i HS Media.

Tre medarbeidere har fått nye lederoppgaver i HS Media. Selskapet er i vekst og har gjennomført organisasjons-endringer for i enda større grad å kunne møte fremtidens utfordringer og å kunne jobbe tettere med utvikling av medarbeiderne.

Mona Iren Kaltvatn kommer fra stillingen som Key Account og har blandt annet hatt salgsansvar for SAS Traveler, Dagbladet Magasinet og Vi over 60. Ragnhild Vangerud kommer fra stillingen som Key Account med ansvar for blant annet mote-magasinet ELLE og Se og Hør. Både Mona og Ragnhild er ansatt som salgssjefer med ansvar for hvert sitt team.

Monica Antonsen har gått inn i stillingen som leder for BackOffice etter mange års erfaring fra samme område. I hennes avdeling blir det mer digitalt fokus og utvidet arbeidet knyttet til oppfølging av nettannonser og nettsider. Vi gratulerer alle tre og ønsker lykke til med nye oppgaver.

Andre nyheter
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer
VIOVER60 øker lesertallene

VIOVER60 øker lesertallene

Magasinet VIOVER60 har økt lesertallet med 8,5 prosent det siste året, fra 192.000 lesere til 208.000 lesere per utgave. Det skjer i et marked hvor de fleste ukeblader og magasiner har nedgang. -Vi er utrolig stolte og fornøyde med at flere ønsker å lese det nyttige og innholdsrike bladet vårt, sier ansvarlig redaktør Anne Marit Hjelme.

Les mer