Nyheter

Salgsrekord for HS Media

Publisert 22.04.2021

Salgsrekord for HS Media
En svært fornøyd daglig leder, Tor Arne Sandholt jubler over de ansattes prestasjoner.

Over 70 prosent av totalbudsjettet for 2021 er nå solgt inn og selskapet har aldri før ligget så godt i rute mot salgsmålet.

Vi må gi en stor takk til våre dyktige utgivere som stadig utvikler magasiner og nettsider videre til glede for både lesere og annonsører. Vi merker nå en sterk positiv respons i annonsemarkedet. Fag og nisjemagasiner/nettsteder har rekordhøye 85 prosent av årsbudsjettet solgt inn, sier en begeistret daglig leder Tor Arne Sandholt. 

Og ikke minst takket være svært dyktige ledere og medarbeidere som jobber tett sammen med annonsørene og oppdragsgiverne lykkes vi nå eksepsjonelt godt i en tid hvor vi alle begynner å se slutten av pandemien. Annonsørene signaliserer optimisme for sommeren og høsten og ønsker gjennom gode annonseløsninger å inspirere til kjøp og å skape varige merkevarepreferanser.

OM HS MEDIA

HS Media selger annonser for totalt over 70 publikasjoner. Selskapet har 25 ansatte og solgte reklame for 120 millioner kroner i 2020, for magasiner, fagblader og nettsteder.  Chris Tallerås Steen er styreleder i selskapet som eies 100 prosent av Aller Media Norge AS og har hovedsete på Kirkenær. HS Media ble etablert i 1992 og siden 2005 har Aller Media Norge AS vært på eiersiden.

 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer