Nyheter

Superselger fra Kirkenær allerede med årsbudsjettet innsolgt

Publisert 05.02.2021

Superselger fra Kirkenær allerede med årsbudsjettet innsolgt
Superselger Terje Korsmo i HS Media.

Magasinet Hus & Bolig til Huseiernes landsforbund nådde denne uken allerede årsbudsjettet for 2021 og vi slår av en prat med key account manager Terje Korsmo og redaktør Nina Granlund Sæther.

HS Media har kanonfart ut av et korona-år og inn i en vaksine-år, hvis man håpefullt kan gi 2021 dette navnet. Terje Korsmo som er Key Account Manager i HS Media har en fantastisk start på året og har allerede fullsolgt budsjettet for Magasinet Hus & Bolig til Huseiernes Landsforbund og ikke nok med det. Terje har også 96 prosent fullsolgt på COOP Medlem, som er et av landets største magasiner, målt i lesertall.

Redaktør i Hus & Bolig, Nina Granlund Sæter er mektig imponert over annonseselgeren Terje. Hun forteller at det er veldig gøy å samarbeide med en så engasjert selger, og hun er svært glad for å ha ham på laget som jobber for å gjøre Hus & Bolig til et spennende blad for Huseiernes medlemmer. Leserundersøkelser forteller oss at medlemmene setter pris på annonsene fordi de er så relevante for folk med bolig eller hytte. Når vi har nådd budsjettet allerede i januar, må jo det bety at annonsørene også setter pris på oss som reklamekanal.

De fleste boligbladene i Norge har fokus på interiør og trender, men å eie bolig innebærer så veldig mye mer. Vi er også opptatt av tekniske, økonomiske og juridiske forhold. I disse dager er for eksempel mange opptatt av å redusere strømutgiftene, og vedlikehold er viktig for å unngå kostbare skader, avslutter en begeistret redaktør Nina Granlund Sæther.

Og hva føler du Terje ? Først og fremst en lettelse ettersom vi tross alt lever i en korona verden fortsatt. Vi vet at det er mange som sliter tungt der ute, og selv om privatmarkedet går bra så er ligger B2B markedet helt brakk for mange innen nybygg/rehabilitering etc, forteller en svært engasjert Terje Korsmo. Jeg er vel en god selger da, sier han med et smil. Kortversjonen er nok for min del veldig hardt og strukturert arbeid siste tre måneder, konkluderer Terje Korsmo.

 

Andre nyheter
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer
Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Les mer
HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.

Les mer
HS Media utvider virksomheten og søker ny digital kompetanse

HS Media utvider virksomheten og søker ny digital kompetanse

Annonseselskapet HS Media ønsker å levere flere og bredere tjenester innen digital kommunikasjon – og jakter derfor på fire nye hoder. – Vi ønsker å tilby flere digitale markedsføringstjenester, sier daglig leder Tor Arne Sandholt hos HS Media, som har tilholdssted på Kirkenær.

Les mer