Nyheter

Superselger fra Kirkenær allerede med årsbudsjettet innsolgt

Publisert 05.02.2021

Superselger fra Kirkenær allerede med årsbudsjettet innsolgt
Superselger Terje Korsmo i HS Media.

Magasinet Hus & Bolig til Huseiernes landsforbund nådde denne uken allerede årsbudsjettet for 2021 og vi slår av en prat med key account manager Terje Korsmo og redaktør Nina Granlund Sæther.

HS Media har kanonfart ut av et korona-år og inn i en vaksine-år, hvis man håpefullt kan gi 2021 dette navnet. Terje Korsmo som er Key Account Manager i HS Media har en fantastisk start på året og har allerede fullsolgt budsjettet for Magasinet Hus & Bolig til Huseiernes Landsforbund og ikke nok med det. Terje har også 96 prosent fullsolgt på COOP Medlem, som er et av landets største magasiner, målt i lesertall.

Redaktør i Hus & Bolig, Nina Granlund Sæter er mektig imponert over annonseselgeren Terje. Hun forteller at det er veldig gøy å samarbeide med en så engasjert selger, og hun er svært glad for å ha ham på laget som jobber for å gjøre Hus & Bolig til et spennende blad for Huseiernes medlemmer. Leserundersøkelser forteller oss at medlemmene setter pris på annonsene fordi de er så relevante for folk med bolig eller hytte. Når vi har nådd budsjettet allerede i januar, må jo det bety at annonsørene også setter pris på oss som reklamekanal.

De fleste boligbladene i Norge har fokus på interiør og trender, men å eie bolig innebærer så veldig mye mer. Vi er også opptatt av tekniske, økonomiske og juridiske forhold. I disse dager er for eksempel mange opptatt av å redusere strømutgiftene, og vedlikehold er viktig for å unngå kostbare skader, avslutter en begeistret redaktør Nina Granlund Sæther.

Og hva føler du Terje ? Først og fremst en lettelse ettersom vi tross alt lever i en korona verden fortsatt. Vi vet at det er mange som sliter tungt der ute, og selv om privatmarkedet går bra så er ligger B2B markedet helt brakk for mange innen nybygg/rehabilitering etc, forteller en svært engasjert Terje Korsmo. Jeg er vel en god selger da, sier han med et smil. Kortversjonen er nok for min del veldig hardt og strukturert arbeid siste tre måneder, konkluderer Terje Korsmo.

 

Andre nyheter
HS Media leverer langt bedre enn Mediebarometer-tallene

HS Media leverer langt bedre enn Mediebarometer-tallene

Tirsdag 16. mars kom Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen som viser mediebyråenes reklamesalg til ulike mediekanaler i årets to første måneder. HS Media sine tall i prosenter viser seg å være langt bedre for de ulike mediegruppene.

Les mer
Magasinet VIOVER60 befester sin posisjon

Magasinet VIOVER60 befester sin posisjon

Magasinet VIOVER60 er landets fjerde største blad, og ansvarlig redaktør Anne Marit Hjelme sier det er gledelig at suksessmagasinet fortsatt holder sin sterke posisjon i et krevende bladmarked.

Les mer
Elektronikkbransjen til nye høyder

Elektronikkbransjen til nye høyder

Elektronikkbransjen er allerede i årsbudsjett for 2021 og går for nye høyder. Vi slår av en prat med administrerende direktør i Stiftelsen Elektronikkbransjen, Jan Røsholm og key account manager Inge Krav i HS Media.

Les mer
Tina Marie Sandbæk er ansatt i HS Media

Tina Marie Sandbæk er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Tina Marie Sandbæk fra Åsnes som medieselger. Hun er utdannet innen grafisk design og frontend utvikling.

Les mer