Superselger Terje Korsmo i HS Media.
Magasinet Hus & Bolig til Huseiernes landsforbund nådde denne uken allerede årsbudsjettet for 2021 og vi slår av en prat med key account manager Terje Korsmo og redaktør Nina Granlund Sæther.
HS Media har kanonfart ut av et korona-år og inn i en vaksine-år, hvis man håpefullt kan gi 2021 dette navnet. Terje Korsmo som er Key Account Manager i HS Media har en fantastisk start på året og har allerede fullsolgt budsjettet for Magasinet Hus & Bolig til Huseiernes Landsforbund og ikke nok med det. Terje har også 96 prosent fullsolgt på COOP Medlem, som er et av landets største magasiner, målt i lesertall.
Redaktør i Hus & Bolig, Nina Granlund Sæter er mektig imponert over annonseselgeren Terje. Hun forteller at det er veldig gøy å samarbeide med en så engasjert selger, og hun er svært glad for å ha ham på laget som jobber for å gjøre Hus & Bolig til et spennende blad for Huseiernes medlemmer. Leserundersøkelser forteller oss at medlemmene setter pris på annonsene fordi de er så relevante for folk med bolig eller hytte. Når vi har nådd budsjettet allerede i januar, må jo det bety at annonsørene også setter pris på oss som reklamekanal.
De fleste boligbladene i Norge har fokus på interiør og trender, men å eie bolig innebærer så veldig mye mer. Vi er også opptatt av tekniske, økonomiske og juridiske forhold. I disse dager er for eksempel mange opptatt av å redusere strømutgiftene, og vedlikehold er viktig for å unngå kostbare skader, avslutter en begeistret redaktør Nina Granlund Sæther.
Og hva føler du Terje ? Først og fremst en lettelse ettersom vi tross alt lever i en korona verden fortsatt. Vi vet at det er mange som sliter tungt der ute, og selv om privatmarkedet går bra så er ligger B2B markedet helt brakk for mange innen nybygg/rehabilitering etc, forteller en svært engasjert Terje Korsmo. Jeg er vel en god selger da, sier han med et smil. Kortversjonen er nok for min del veldig hardt og strukturert arbeid siste tre måneder, konkluderer Terje Korsmo.