Nyheter

Maiken Heiberg er ansatt i HS Media

Publisert 18.02.2021

Maiken Heiberg er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Maiken Heiberg fra Flisa som medieselger. Hun er fortiden i innspurten på en Bachelor oppgave om Influensere ved Høyskolen Kristiania.

Maiken går siste året på Bachelor i markedsføring og salgsledelse ved Høyskolen Kristiania og skriver nå en Bachelor oppgave om Influensers rolle som påvirkere. Tidligere arbeidserfaring har hun blant annet fra Kappahl, Match, NAF Trafikksenter og Vålerbanen Hotel. Hun har tidligere VGS – studiespesialisering i idrett.

Maiken er ei aktivt dame med godt humør, masse energi og en spennende og interessant kompetanse for HS Media. Vi ønsker henne hjertelig velkommen og vi gleder oss til å følge hennes utvikling her hos oss sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media.

 
Andre nyheter
HS Media søker kolleger til Norges ledende mediesalgselskap

HS Media søker kolleger til Norges ledende mediesalgselskap

HS Media er en mediebedrift med hjerte for salg. Salg er faktisk nesten det eneste de gjør. Nå utvider mediebedriften nok en gang og leter derfor etter nye hoder med lidenskap for salg og et øye for annonsering.

Les mer
Annonsørene søker til redaksjonelle medier

Annonsørene søker til redaksjonelle medier

Det er ikke bare leserne, seerne, lytterne og brukerne som setter ekstra stor pris på de redaktørstyrte mediene under pandemien. Også mange annonsører drar i samme retning.

Les mer
Superselger fra Kirkenær allerede med årsbudsjettet innsolgt

Superselger fra Kirkenær allerede med årsbudsjettet innsolgt

Magasinet Hus & Bolig til Huseiernes landsforbund nådde denne uken allerede årsbudsjettet for 2021 og vi slår av en prat med key account manager Terje Korsmo og redaktør Nina Granlund Sæther.

Les mer
- Jeg er sterk i troen på at inneværende år får en pen økning i reklameomsetning

- Jeg er sterk i troen på at inneværende år får en pen økning i reklameomsetning

- Bilindustrien er langt mer positiv i forhold til annonsørmarkedet. De skal ut å selge – og da spesielt el-biler, skriver Tor Arne Sandholt i HS Media i denne kommentaren i Kampanje.

Les mer