Nyheter

ASTRID OLSEN BLE ÅRETS SELGER 2021 I HS MEDIA

Publisert 07.12.2021

ASTRID OLSEN BLE ÅRETS SELGER 2021 I HS MEDIA

Under årets julebord på Opaker Gård ble Astrid Olsen kåret til Årets Selger 2021. Hun har blitt stemt frem i et hemmelig valg blant alle ansatte i HS Media.

Kriteriene for prisen Årets Selger er at vinneren skal være et forbilde gjennom å jobbe etter våre verdier: engasjert, tydelig, modig , respekt og resultatorientert, samt å ha oppnådd gode salgsresultater. Vinnere skal være en person som har fokus på helheten og hjelper andre gjennom å dele av sin kunnskap og erfaring for at andre medarbeidere skal lykkes i å nå sine mål. 

Vinneren skal også ha bidratt til økt kvalitet igjennom fokus på samarbeid og utvikling med BackOffice, oppdragsgiver, annonsører, medarbeidere og ledere (360 grader)

Det er utrolig inspirerende for andre medarbeidere å se hva Astrid har prestert i 2021, med over 10 millioner i annonsesalg. Vi gratulerer henne så mye som årets selger i HS Media, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder HS media.

 
Andre nyheter
BENDIK NERSTAD ER ANSATT I HS MEDIA

BENDIK NERSTAD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og nye tjenester har HS Media nylig ansatt Bendik Nerstad fra Grue kommune på BackOffice.

Les mer
Har passert 49 prosent av budsjettmålet 2022 for print

Har passert 49 prosent av budsjettmålet 2022 for print

Annonsesalgsselskapet HS Media kan rapportere om at 49 prosent av budsjettet på salg av print-annonser er inne etter snaue to uker av 2022. Totalt er det solgt annonser for over 46 millioner kroner på print-produktene som HS Media selger annonser for i 2022.

Les mer
May-Britt Myrvold er ansatt i HS Media

May-Britt Myrvold er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt May-Britt Myrvold fra Grinder i Grue kommune på BackOffice.

Les mer
Salgsrekorder for magasinutgavene til VG og Dagbladet

Salgsrekorder for magasinutgavene til VG og Dagbladet

VGs Endelig Fredag samt Dagbladets Magasinet kan glede seg over annonserekorder i 2021. Totalt har de to magasin-produktene hatt en vekst på 14 prosent i året som snart er over.

Les mer