Nyheter

HS Media har inngått avtale med Norsk Fysioterapeutforbund

Publisert 13.08.2020

HS Media har inngått avtale med Norsk Fysioterapeutforbund

Avtalen innebærer at HS Media får ansvar for alt annonsesalg i magasinet Fysioterapauten og nettstedet fysioterapeuten.no. De gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Magasinet er landets største og beste mediekanal for å treffe fysioterapauter. Mange fysioterapeuter sitter sentralt plassert i offentlige institusjoner og i private fysikalske institutt.
 
Fysioterapauter har stor innflytelse på hva som skal kjøpes inn av hjelpemidler, treningsapparater, inventar og annet spesialtilpasset utstyr. I tillegg er fysioterapeuter viktige formidlere av informasjon om det å leve et aktivt liv, med sport- og friluftsaktiviteter. Hvis du ønsker å nå fram til det store flertallet av denne yrkesgruppen, er Fysioterapeuten det største og beste alternativet for annonsører.
 
Fysioterapeuten, Norges største fagtidsskrift for fysioterapeuter, kommer ut med ni utgivelser per kalenderår, alle utgivelser er å finne på papir og som eblad. Fysioterapeuten er et open access nivå 1-tidsskrift med ekstern fagfellevurdering, og publisering av vitenskapelige originalartikler hos oss gir publikasjonspoeng. Utgiver: Norsk Fysioterapeutforbund.


Fysioterapeuten sendes til ca. 10.000 fysioterapeuter. Tidsskriftet ble stiftet i 1934 og deres vitenskapelige artikler er fagfellevurdert og indeksert i DOAJ, AMED, PEDro og SveMed+. Hovedvekten av artiklene er på norsk, men vi tillater også forfattere å publisere på engelsk, svensk og dansk. Nettsidene oppdateres hyppig, både med generelle nyheter og nytt fra fag og vitenskap. Fysioterapeuten har vært tilgjengelig i sin helhet på nett siden nr. 5-2002. Fysioterapeuten og nettsidene er dessuten landets største annonseorgan for fysioterapeuter, både når det gjelder produktannonser, stillingsannonser og annonser for møter og kurs. Fysioterapeuten er redaksjonelt uavhengig og styres etter Redaktørplakaten, med Irene Mårdalen som ansvarlig redaktør. 

Alle fag- og vitenskapelige artikler i tidsskriftet publiseres i overenstemmelse med Creative Commons-lisensen CC BY-NC 4.0. Det betyr at alle fritt kan lese, laste ned, kopiere, skrive ut, søke i eller lenke til den fullstendige og ferdig bearbeidede teksten. Bruken er begrenset til ikke-kommersiell aktivitet, og rettigheter til bruk ut over dette skal innhentes fra forfatter(ne) og eventuelt andre opphavsmenn tilknyttet innholdet i artikkelen. Vi følger prinsippet om at det er de respektive forfatterne som er eier av de vitenskapelige artiklene. 

Fysioterapeuten er kategorisert som et gull (diamant) open access tidsskrift i det norske Kanalregisteret (NSD) og av Directory of Open Access Journals (DOAJ). Diamant open access vil si at det er gratis både å publisere og å lese alle fulltekst artikler fra våre nettsider. 

HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media. Annonsører er hjertelig velkomne til å ta kontakt for å diskutere mulige løsninger for annonsering.

 
Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer