Nyheter

HS Media har inngått avtale med Scandinavia Online (SOL)

Publisert 25.08.2020

HS Media har inngått avtale med Scandinavia Online (SOL)

Vi gleder oss over ny salgsavtale for Kode24.no og til fortsatt å kunne bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig effekt for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Kode24 er et nettsted og en stillingsportal dedikert til norske utviklere og norsk kode. De skriver ikke om hele IT-bransjen, men om koding. De viser deg hvordan norske løsninger blir laget, så konkret som mulig. De skal lære leserne ting de ikke kunne, eller nye måter å gjøre det på. Og de spør utviklere om det du kanskje ikke tør spørre dem om selv.

 

Vi vet at de flinkeste utviklerne ikke leter aktivt etter nye jobber. Og vi vet at selskaper derfor sliter med å nå dem. kode24 er Norges første nettavis for utviklere, og dermed sida utviklerne selv oppsøker. Kode24 gir dem stoffet de ønsker seg, på deres premisser.

De flinkeste utviklerne leser kode24, og annonserer du på Kode24, får de det med seg. Vi kan tilby en plattform for både tradisjonelle stillingsannonser og innholdsmarkedsføring. Annonser som ikke kommer i veien for kode24 sitt uttrykk, og blir en naturlig del av siden. I tillegg kan vi spre budskapet ditt gjennom nyhetsbrev og sosiale medier. Kode24 publiseres Scandinavia Online (SOL) og vi ser frem til muligheten for ett enda tettere samarbeid om digitale løsninger.

Skal du ha kodere til din bedrift, så er dette det perfekte stedet og annonsere, avslutter Sandholt

Andre nyheter
Tove Haugen er ansatt i HS Media

Tove Haugen er ansatt i HS Media

Vi gleder oss over å ha fått Tove som medarbeider til vår felles kantineordning. Tove har erfaring som baker, konditor og er i tilllegg en hobby-kokk entusiast med godt humør. Når hun også kan lage spansk tapas, så ble valget enkelt. Velkommen til oss i HS Media.

Les mer
Ekstraordinære salgsresultater i 2. kvartal

Ekstraordinære salgsresultater i 2. kvartal

HS Media har økt sine markedsandeler gjennom å ha en stabil utvikling for utgivelser 2. kvartal målt mot tilsvarende periode i fjor. Resultatet viser en vekst på en prosent, noe som er unikt i et reklamemarked som har falt 18,2 prosent og hvor fastlandsøkonomien har falt med 6,3 prosent i samme periode.

Les mer
Inn i høsten med nye mål i sikte

Inn i høsten med nye mål i sikte

I slutten av forrige uke tilbrakte vi noen arbeidsomme og hyggelig dager på Bloksberg utenfor Tønsberg. Premieturen til Paris på bakgrunn av fjorårets resultat måtte avlyses pga. av Covid-19 situasjonen, men Bloksberg ble en god erstatning. Vi rakk også en svipptur til verdens ende, så vi fikk jo gjennom det en fornemmelse av en lang og hyggelig reise.

Les mer
HS Media har inngått avtale med Norsk Fysioterapeutforbund

HS Media har inngått avtale med Norsk Fysioterapeutforbund

Avtalen innebærer at HS Media får ansvar for alt annonsesalg i magasinet Fysioterapauten og nettstedet fysioterapeuten.no. De gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer