Nyheter

HS Media har inngått avtale med Fri Flyt AS

Publisert 28.06.2020

HS Media har inngått avtale med Fri Flyt AS

HS Media AS har nå inngått avtale om alt annonsesalg i magasinet Jeger og Jeger.no etter at Fri Flyt AS nå har kjøpt magasinet fra Aller Media AS.

Fri Flyt AS er et selskap som spesialisert seg på litteratur om friluft, spesielt skikjøring og toppturer, og som bl.a utgir magasinet Fri Flyt. De kommer også til å satse mye på å utvikle nettsiden www.jeger.no og vil lansere en ny rik og god nettside med mye innhold i starten av august, sier Audun Holmøy Røhrt, daglig leder i Fri Flyt AS. En egen nettside for jegere er etterlengtet av både leserne og annonsørene og vi gleder oss til et tett og godt samarbeid med ny oppdragsgiver og annonsører,  sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media.
Andre nyheter
- Jeg er sterk i troen på at inneværende år får en pen økning i reklameomsetning

- Jeg er sterk i troen på at inneværende år får en pen økning i reklameomsetning

- Bilindustrien er langt mer positiv i forhold til annonsørmarkedet. De skal ut å selge – og da spesielt el-biler, skriver Tor Arne Sandholt i HS Media i denne kommentaren i Kampanje.

Les mer
HS MEDIA HAR INNGÅTT STOR SALGSAVTALE MED NORSK FOSTERHJEMSFORENING

HS MEDIA HAR INNGÅTT STOR SALGSAVTALE MED NORSK FOSTERHJEMSFORENING

Avtalen innebærer at HS Media får ansvar for alt annonsesalg i magasinet Tidsskriftet Fosterhjemskontakt og fosterhjemsforening.no. Vi gleder oss til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Hillevi Forsman er nytt styremedlem i HS Media

Hillevi Forsman er nytt styremedlem i HS Media

Hillevi Forsman, Byrå- og affiliateleder i Aller Concept Store, er nytt styremedlem i HS Media. Hun er utdannet økonomi- og næringslivsjournalist og har tidligere vært sjefredaktør i Topp og kommersiell utgavesjef på kk.no.

Les mer
Det merkelige 2020 som vi ikke ønsker tilbake

Det merkelige 2020 som vi ikke ønsker tilbake

Selv med en formidabel vekst på åtte prosent er ikke 2020 et år HS Media ønsker tilbake. Inn mot 2021 er det godt å se at annonsørene tenker offensivt og vi har allerede nå 40 millioner i annonser innsolgt for det kommende år.

Les mer