Nyheter

Dagbladet Magasinet til HS Media

Publisert 15.06.2020

Dagbladet Magasinet til HS Media

HS Media gleder seg nå over å ha fått ansvaret for annonsesalget i Dagbladet Magasinet, - Norges fremste avismagasin fra Aller Media, og til et tett og godt samarbeid med annonsører og oppdragsgiver

Magasinet kom ut første gang lørdag 23. oktober 1999. Siden den gang har Magasinet begeistret både lesere og annonsører med overraskende og grundige reportasjer, flotte bilder og prisbelønnet design. Magasinet skal være aktuelt, berørende, underholdende, overraskende og gi ny kunnskap. Ambisjonen er å styrke relasjonsjournalistikken og gi leserne mer aktualitet og flere dokumentarer. Annonsene får dermed høy oppmerksomhet og lang levetid. Hver uke har Magasinet mange dedikerte lesere - som gjerne leser Magasinet flere ganger. I gjennomsnitt bruker leseren 45 minutter på avismagasinet. Dette er eksepsjonelt høyt, og gir uante muligheter for våre annonsører. Vi har skapt et rom der annonsører treffer leserne i et unikt modus. Leseren har tid, ro og fokus på både dybde og innsikt.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer