Nyheter

Bobiler og båter selger som varmt hvetebrød

Publisert 15.04.2020

Bobiler og båter selger som varmt hvetebrød

Norgesferie er i skuddet i sommer. Bobilkjeden Kroken Caravan opplever sterk økning i interessen for bobiler og Sørlandets største utsalgssted for båter, Grimstad Båtsenter, må jobbe overtid for å få ferdig båtene.

Bobil og Caravan magasinet og Båtmagasinet er stedet å annonsere hvis du ønsker å treffe denne kjøpesterke målgruppen.

Bobil og Caravan Magasinet har posisjon som det største magasinet for folk med bobiler og campingvogner i Norge med et opplag på 32.000. Magasinet utgis av Norsk Bobil og Caravan Club (NBCC) er Norges største og eldste interesseorganisasjon for alle med bobil og campingvogn og har over 20000 medlemsfamilier og arbeider hver dag for en bedre campingopplevelse for våre medlemmer.

NBCC gir medlemmer sosiale opplevelser, inspirasjon, praktiske tips og råd, samt økonomiske medlemsgoder. Organisasjonen har lokalavdelinger spredt over hele landet – fra Lindesnes til Nordkapp – som er registrert i 11 regioner.

I Båtmagasinet er hele 9 av 10 lesere interesserte i annonser for båter og utstyr. Båtmagasinet er med et opplag på 20.000 et av Skandinavias ledende båtblader med kjøpekraftige lesere, som bruker mye penger på båt. Tre av fem lesere har personlig inntekt over en halv million kroner, og en av fem over en million kroner, ifølge Gallup. Et flertall av leserne har lederstilling, og svært mange jobber innen Industri og IT, Olje og Gass.

Som eneste norske motorbåtblad er Båtmagasinet representert i juryen «Powerboat of the Year» sammen med Europas ledende motorbåtblader. Båtmagasinet utgis av Norsk Maritimt Forlag

Ta gjerne kontakt med oss på  hsmedia@hsmedia.no for mer informasjon og gode råd for annonsering.

Kilder:

- https://www.dinside.no/motor/enorm-bobil-pagang/72360714?fbclid=IwAR382O_GYmQwvdNb17Py6HLBb-3rNSAcGwY_jbRFj3Q7tQWUKVj-Oll3CDM

- https://www.nrk.no/sorlandet/kjoper-bater-i-stedet-for-a-reise-pa-utenlandsferie-1.14976494

Andre nyheter
Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.

Les mer
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer
Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Les mer
HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.

Les mer