Nyheter

Bobiler og båter selger som varmt hvetebrød

Publisert 15.04.2020

Bobiler og båter selger som varmt hvetebrød

Norgesferie er i skuddet i sommer. Bobilkjeden Kroken Caravan opplever sterk økning i interessen for bobiler og Sørlandets største utsalgssted for båter, Grimstad Båtsenter, må jobbe overtid for å få ferdig båtene.

Bobil og Caravan magasinet og Båtmagasinet er stedet å annonsere hvis du ønsker å treffe denne kjøpesterke målgruppen.

Bobil og Caravan Magasinet har posisjon som det største magasinet for folk med bobiler og campingvogner i Norge med et opplag på 32.000. Magasinet utgis av Norsk Bobil og Caravan Club (NBCC) er Norges største og eldste interesseorganisasjon for alle med bobil og campingvogn og har over 20000 medlemsfamilier og arbeider hver dag for en bedre campingopplevelse for våre medlemmer.

NBCC gir medlemmer sosiale opplevelser, inspirasjon, praktiske tips og råd, samt økonomiske medlemsgoder. Organisasjonen har lokalavdelinger spredt over hele landet – fra Lindesnes til Nordkapp – som er registrert i 11 regioner.

I Båtmagasinet er hele 9 av 10 lesere interesserte i annonser for båter og utstyr. Båtmagasinet er med et opplag på 20.000 et av Skandinavias ledende båtblader med kjøpekraftige lesere, som bruker mye penger på båt. Tre av fem lesere har personlig inntekt over en halv million kroner, og en av fem over en million kroner, ifølge Gallup. Et flertall av leserne har lederstilling, og svært mange jobber innen Industri og IT, Olje og Gass.

Som eneste norske motorbåtblad er Båtmagasinet representert i juryen «Powerboat of the Year» sammen med Europas ledende motorbåtblader. Båtmagasinet utgis av Norsk Maritimt Forlag

Ta gjerne kontakt med oss på  hsmedia@hsmedia.no for mer informasjon og gode råd for annonsering.

Kilder:

- https://www.dinside.no/motor/enorm-bobil-pagang/72360714?fbclid=IwAR382O_GYmQwvdNb17Py6HLBb-3rNSAcGwY_jbRFj3Q7tQWUKVj-Oll3CDM

- https://www.nrk.no/sorlandet/kjoper-bater-i-stedet-for-a-reise-pa-utenlandsferie-1.14976494

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer