Nyheter

Vi har mistet vår gode kollega Hilde Kjelgren Bråten (51)

Publisert 26.02.2020

Vi har mistet vår gode kollega Hilde Kjelgren Bråten (51)

Hilde Kjelgren Bråten (51) døde natt til onsdag etter lengre tids kreftsykdom. Med Hildes alt for tidlige død har familien mistet samboer, mor og søster, og vi som jobbet med henne har mistet en nær og god kollega.

Hilde startet i HS Media 4. mai 2010 og ville ha feiret 10 år i HS Media i år. Hun har vært en dedikert og kvalitetsbevisst medarbeider, som hele tiden søkte å gjøre sitt beste for selskapet og sine kolleger. Med det var hun en viktig bidragsyter til HS Media sin suksess i alle de årene hun jobbet sammen med oss.

Vi minnes Hilde som en varm person med et stort hjerte for alle rundt seg. Hun var alltid positiv og gjorde alt for å finne løsninger på enhver utfordring. Hun var ei glad jente, som inspirerte oss alle gjennom sitt gode humør og løsningsorientering. Hun tok enhver ny utfordring på strak arm og gledet seg til å lære noe nytt og roste alle rundt seg. Hilde var også et sosialt midtpunkt på våre mange reiser og seminarer. Hun elsket å oppleve nye ting sammen med sine kollegaer.

Hilde var overbevist om at denne sykdommen skulle hun kjempe seg igjennom og var optimist helt til det siste. En vilje til å leve og en kampvilje mot kreften som var helt unik.

Hilde ville også bidra i arbeidet på HS Media under hele sykdommen. Dette ville hun, fordi hun sa hun fikk energi og livsglede av å være sammen med kollegaer, men det var nettopp det hun gav mest av til oss.

Våre tanker går til Hildes samboer Stig og deres tre sønner Fred, Truls og Sjur.

På vegne av kollegaer i HS Media og Aller Media.

Andre nyheter
Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Sosiale medier kan være nyttig for oss som privatpersoner og gjør at vi kan holde kontakt og oppmuntre hverandre i en tid hvor det beste er at vi alle holder oss for oss selv. På den andre siden betaler Facebook verken skatt til Norge eller styres etter grunnleggende redaksjonelle prinsipper.

Les mer
Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Mediebransjen står kanskje ovenfor noen av de største utfordringene i moderne tid og alle ansatte i HS Media jobber mer effektivt enn noen gang. Det er ikke rart jeg blir øm om hjerte.

Les mer
Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

HS Media er ansvarlig for annonseinntekter til nærmere 70 magasiner og nettsteder til utgivere i Norge. Ledergruppen støtter oppfordringen til alle norske annonsører om å gjøre en ekstra vurdering av om investeringene de nå opprettholder i sosiale medier, kunne vært flyttet til norske redaktørstyrte medier.

Les mer
Forventer økt lesing av magasiner

Forventer økt lesing av magasiner

Det er flere signaler som tyder på at det blir økt lesning av magasiner i den situasjonen vi har i Norge i disse dager. Både Egmont Publishing og Aller Media har merket økt salg av magasiner fra butikk.

Les mer