Nyheter

Eli Skårderud og Stine Korntorp er ansatt i HS Media

Publisert 28.02.2020

Eli Skårderud og Stine Korntorp er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst i 2020 har HS Media nylig ansatt Eli Skårderud og Stine Korntorp som medieselgere

Eli Skårderud kommer opprinnelig fra Åsnes og har tidligere arbeidsfaring fra DNB som finansrådgiver. Hun har også vært eiendomskonsulent i Statskog og Account Manager i Nordea. Hun beskriver seg som pliktoppfyllende, ansvarsbevisst og tydelig i sin kommunikasjon. 

 

Stine Korntorp kommer opprinnelig også fra Åsnes og har tidligere erfaring fra Opplysningen 1880, Telenor og Schibsted som kundekonsulent. Stine har stor interesse for salg og lærer fort. Salg og kundekontakt er det hun synes har vært mest spennende i tidligere jobber og trives godt med det. Hun beskriver seg også som strukturert og målrettet.

 

Begge to startet i februar og det blir spennende å se deres utvikling her hos oss sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media. Vi er også ute etter flere dyktige medieselgere og vil derfor søke etter flere nye medarbeidere i tiden som kommer.

Andre nyheter
Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Sosiale medier kan være nyttig for oss som privatpersoner og gjør at vi kan holde kontakt og oppmuntre hverandre i en tid hvor det beste er at vi alle holder oss for oss selv. På den andre siden betaler Facebook verken skatt til Norge eller styres etter grunnleggende redaksjonelle prinsipper.

Les mer
Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Mediebransjen står kanskje ovenfor noen av de største utfordringene i moderne tid og alle ansatte i HS Media jobber mer effektivt enn noen gang. Det er ikke rart jeg blir øm om hjerte.

Les mer
Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

HS Media er ansvarlig for annonseinntekter til nærmere 70 magasiner og nettsteder til utgivere i Norge. Ledergruppen støtter oppfordringen til alle norske annonsører om å gjøre en ekstra vurdering av om investeringene de nå opprettholder i sosiale medier, kunne vært flyttet til norske redaktørstyrte medier.

Les mer
Forventer økt lesing av magasiner

Forventer økt lesing av magasiner

Det er flere signaler som tyder på at det blir økt lesning av magasiner i den situasjonen vi har i Norge i disse dager. Både Egmont Publishing og Aller Media har merket økt salg av magasiner fra butikk.

Les mer