Nyheter

OBOS-bladet allerede i årsbudsjett 2020

Publisert 14.02.2020

OBOS-bladet allerede i årsbudsjett 2020

Det er nå få ledige annonsesider igjen. Ønsker du treffe over en halv million lesere med interesse for hus, hjem, hage og personlig økonomi, så må du være rask til å ta kontakt.

Randi Oppegård og Lars Magnus Lillebekk, som er ansvarlig for annonsesalget, er storfornøyd med den gode responsen de har fått i markedet. Det er nå få annonseplasser igjen i 2020 og oppfordrer annonsører allerede nå til å begynne å tenke mot 2021 for å sikre seg gode plasseringer i neste års utgaver.

I OBOS-bladet treffer du lesere som er interessert i hus, hjem, hage og personlig økonomi. I hvert nummer finner du også et eget boligmarked med prisstatistikk og presentasjon av nye boligprosjekter.

OBOS-bladet har 540 000 lesere og er ett av bladene med lavest kontaktpris i Oslo. Våre lesere er et gjennomsnitt av Oslos befolkning og bor i alle typer boliger, både i og utenfor OBOS. I Oslo og Akershus treffer vi til sammen mer enn 280 0000 lesere på hjemmebane.

OBOS har vokst ut av Oslo og vi har nå 23 500 lesere i Vestfold-regionen, 25 000 i Fredrikstad-området, om lag 20 000 i Hamar-området samt ca. 23 000 i Stavanger-området.

Andre nyheter
Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Sosiale medier kan være nyttig for oss som privatpersoner og gjør at vi kan holde kontakt og oppmuntre hverandre i en tid hvor det beste er at vi alle holder oss for oss selv. På den andre siden betaler Facebook verken skatt til Norge eller styres etter grunnleggende redaksjonelle prinsipper.

Les mer
Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Mediebransjen står kanskje ovenfor noen av de største utfordringene i moderne tid og alle ansatte i HS Media jobber mer effektivt enn noen gang. Det er ikke rart jeg blir øm om hjerte.

Les mer
Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

HS Media er ansvarlig for annonseinntekter til nærmere 70 magasiner og nettsteder til utgivere i Norge. Ledergruppen støtter oppfordringen til alle norske annonsører om å gjøre en ekstra vurdering av om investeringene de nå opprettholder i sosiale medier, kunne vært flyttet til norske redaktørstyrte medier.

Les mer
Forventer økt lesing av magasiner

Forventer økt lesing av magasiner

Det er flere signaler som tyder på at det blir økt lesning av magasiner i den situasjonen vi har i Norge i disse dager. Både Egmont Publishing og Aller Media har merket økt salg av magasiner fra butikk.

Les mer