Nyheter

OBOS-bladet allerede i årsbudsjett 2020

Publisert 14.02.2020

OBOS-bladet allerede i årsbudsjett 2020

Det er nå få ledige annonsesider igjen. Ønsker du treffe over en halv million lesere med interesse for hus, hjem, hage og personlig økonomi, så må du være rask til å ta kontakt.

Randi Oppegård og Lars Magnus Lillebekk, som er ansvarlig for annonsesalget, er storfornøyd med den gode responsen de har fått i markedet. Det er nå få annonseplasser igjen i 2020 og oppfordrer annonsører allerede nå til å begynne å tenke mot 2021 for å sikre seg gode plasseringer i neste års utgaver.

I OBOS-bladet treffer du lesere som er interessert i hus, hjem, hage og personlig økonomi. I hvert nummer finner du også et eget boligmarked med prisstatistikk og presentasjon av nye boligprosjekter.

OBOS-bladet har 540 000 lesere og er ett av bladene med lavest kontaktpris i Oslo. Våre lesere er et gjennomsnitt av Oslos befolkning og bor i alle typer boliger, både i og utenfor OBOS. I Oslo og Akershus treffer vi til sammen mer enn 280 0000 lesere på hjemmebane.

OBOS har vokst ut av Oslo og vi har nå 23 500 lesere i Vestfold-regionen, 25 000 i Fredrikstad-området, om lag 20 000 i Hamar-området samt ca. 23 000 i Stavanger-området.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer