Nyheter

HS Media har inngått avtale med Egmont Publishing

Publisert 13.10.2020

HS Media har inngått avtale med Egmont Publishing

Avtalen innebærer at HS Media med det får ansvar for annonsesalg i hele seks magasiner, tre under merkevaren Vi Menn samt BAM som er et magasin for vordende og nybakte foreldre. BAM består også av tre magasiner. Vi gleder oss til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Vi Menn Bil byr på nyheter reportasjer og annet nyttig forbrukerstoff om bil og bilrelaterte produkter. Entusiastiske fagfolk gjennomfører prøvekjøringer av nye modeller, sammenligningstester og langkjøringstester. Vi Menn har også temautgaver der vi skriver om bilferie, bilutstillinger, bildekk og bruktbil. Alle utgavene plastpakkes til Vi Menn abonnenter.

Vi Menn Båt er gjennom en smittende entusiasme for båter og båtliv blitt Norges største båtmagasin.Vi skriver for å engasjere leserne, og har gode skribenter som evner å smitte med sin entusiasme gjennom reportasjer om nye båtmodeller og utstyr.

Vi Menn Bobil er kort og godt landets suverent største magasin for bobil- og reiseinteresserte. Her finner du tester og omtaler av bobiler og utstyr som er av interesse for bobilbrukerene. De mange reportasjene fra turer med bobil i inn- og utland gir inspirasjon og kunnskap

BAM er et magasin for vordende og nybakte foreldre, og består av tre forskjellige utgaver:

BAM Gravid deles ut av jordmødre og annet helsepersonell på svangerskapskontroller. Nesten alle som venter barn i Norge mottar BAM Gravid. Med en annonse i BAM Nyfødt treffer du de nybakte foreldrene i tiden like etter fødselen. BAM Nyfødt deles ut på barselavdelingen på sykehuset. I BAM Spedbarn treffer du leserne ca. 6 uker etter fødselen. BAM Spedbarn deles ut på hjemmebesøk av helsesøster eller på den første kontrollen på helsestasjonen.

HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media. Annonsører er hjertelig velkomne til å ta kontakt for å diskutere mulige løsninger for annonsering.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer