Nyheter

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Publisert 28.08.2019

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Vi gleder oss til jobbe med Kode24 og til et tett og godt samarbeid med stillingsannonsørene. Vi ser frem til å bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig nytte for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Kode24 er et stillingsportal og nettsted dedikert til norske utviklere og norsk kode. De skriver ikke om hele IT-bransjen, men om koding. De viser deg hvordan norske løsninger blir laget, så konkret som mulig. De skal lære leserne ting de ikke kunne, eller nye måter å gjøre det på. Og de spør utviklere om det du kanskje ikke tør spørre dem om selv.

 

Vi vet at de flinkeste utviklerne ikke leter aktivt etter nye jobber. Og vi vet at selskaper derfor sliter med å nå dem. kode24 er Norges første nettavis for utviklere, og dermed sida utviklerne selv oppsøker. Kode24 gir dem stoffet de ønsker seg, på deres premisser.

De flinkeste utviklerne leser kode24, og annonserer du på Kode24, får de det med seg. Vi tilbyr en plattform for både tradisjonelle stillingsannonser og innholdsmarkedsføring. Annonser som ikke kommer i veien for kode24 sitt uttrykk, og blir en naturlig del av sida vår. I tillegg kan vi spre budskapet ditt gjennom nyhetsbrev og sosiale medier.

kode24 en dessuten en del av Scandinavia Online (SOL), som igjen er en del av Aller Media. Vi har Norges flinkeste markedsfolk på huset, som kan hjelpe deg med å få ut budskapet ditt.

Skal du ha kodere til din bedrift, så er dette det perfekte stedet og annonsere, avslutter Sandholt

 

Nøkkeltall 🚀

Per 1. juni 2019 har kode24:

•2.445 følgere på Facebook (74 prosent mellom 18 og 44 år), og 1.655 medlemmer av kode24-klubben.

•1.484 følgere av nyhetsbrev, med 49 prosent åpningsgrad i snitt.

•39.000 unike brukere og 118.000 sidevisninger på kode24.no i løpet av mai, 37.000 brukere og 101.000 sidevisninger i april.

 

Finn ut mer om annonsering her

Andre nyheter
Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.

Les mer
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer
Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Les mer
HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.

Les mer