Nyheter

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Publisert 28.08.2019

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Vi gleder oss til jobbe med Kode24 og til et tett og godt samarbeid med stillingsannonsørene. Vi ser frem til å bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig nytte for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Kode24 er et stillingsportal og nettsted dedikert til norske utviklere og norsk kode. De skriver ikke om hele IT-bransjen, men om koding. De viser deg hvordan norske løsninger blir laget, så konkret som mulig. De skal lære leserne ting de ikke kunne, eller nye måter å gjøre det på. Og de spør utviklere om det du kanskje ikke tør spørre dem om selv.

 

Vi vet at de flinkeste utviklerne ikke leter aktivt etter nye jobber. Og vi vet at selskaper derfor sliter med å nå dem. kode24 er Norges første nettavis for utviklere, og dermed sida utviklerne selv oppsøker. Kode24 gir dem stoffet de ønsker seg, på deres premisser.

De flinkeste utviklerne leser kode24, og annonserer du på Kode24, får de det med seg. Vi tilbyr en plattform for både tradisjonelle stillingsannonser og innholdsmarkedsføring. Annonser som ikke kommer i veien for kode24 sitt uttrykk, og blir en naturlig del av sida vår. I tillegg kan vi spre budskapet ditt gjennom nyhetsbrev og sosiale medier.

kode24 en dessuten en del av Scandinavia Online (SOL), som igjen er en del av Aller Media. Vi har Norges flinkeste markedsfolk på huset, som kan hjelpe deg med å få ut budskapet ditt.

Skal du ha kodere til din bedrift, så er dette det perfekte stedet og annonsere, avslutter Sandholt

 

Nøkkeltall 🚀

Per 1. juni 2019 har kode24:

•2.445 følgere på Facebook (74 prosent mellom 18 og 44 år), og 1.655 medlemmer av kode24-klubben.

•1.484 følgere av nyhetsbrev, med 49 prosent åpningsgrad i snitt.

•39.000 unike brukere og 118.000 sidevisninger på kode24.no i løpet av mai, 37.000 brukere og 101.000 sidevisninger i april.

 

Finn ut mer om annonsering her

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer