Nyheter

VG Endelig Fredag med kraftig vekst

Publisert 14.06.2019

VG Endelig Fredag med kraftig vekst

Magasinet VG Endelig fredag har allerede nå tangert fjorårets annonsesalg og 2019 ser dermed ut til å bli et svært godt vekstår for magasinet i VG sin fredagsutgave.

Lars Erik Bratli, medieselger i HS Media, er godt fornøyd med å ha oppnådd så gode resultater tidlig i året og har store forventninger til totalsalget for 2019. VG Endelig Fredag har også blitt svært godt mottatt i lesermarkedet. Fredag er nå VGs klart beste dag sammenlignet med fjoråret. På enkeltdager har VG nå nesten likt salg med fjoråret.

VG Endelig Fredag gir deg mange gode tips og dermed en fin start på helgen. Magasinet inneholder mye interessant lesestoff på vei inn i helgen.

Hovedstolpene er et kjendisintervju – gladsak, mat og inspirasjon til helgekos, kryssord, sudoku og tidsfordriv, som er populært og har lang levetid. I tillegg er det interessant stoff om TV og strømming, som kan leses hele uka.

Andre nyheter
HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Vi gleder oss til jobbe med Kode24 og til et tett og godt samarbeid med stillingsannonsørene. Vi ser frem til å bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig nytte for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Magasiner står sterkt i Norge

Magasiner står sterkt i Norge

HS Media har nå solgt inn 90 prosent av årsbudsjettet for 2019 og ligger 5 prosentpoeng foran fjoråret på samme tidspunkt. Store magasiner som Se og Hør har allerede 98 prosent innsolgt av årsbudsjett etter en fullsolgt sommer. Når vi samtidig har positive signaler fra undersøkelser i lesermarkedet betyr det at magasiner fremdeles står sterkt i Norge.

Les mer
Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Etter et fantastisk annonsesalg i år er magasinene Bobil og Caravan magasinet og Elektronikkbransjen allerede i årsbudsjett for 2019

Les mer
Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Etter et eventyrlig annonsesalg denne våren er ukebladene Allers og Se og Hør nå øyeblikkelig fullsolgt i Juli og det er svært få annonseplasser igjen i august. Det er høy lesning av magasiner om sommeren og årets sommerkampanje har vært en stor suksess i et marked hvor annonsørene ser at magasiner bidrar med god effekt for salgsutløsende reklame.

Les mer