Nyheter

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Publisert 21.06.2019

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Etter et fantastisk annonsesalg i år er magasinene Bobil og Caravan magasinet og Elektronikkbransjen allerede i årsbudsjett for 2019

En begeistret Inge Krav, medieselger i HS Media, er svært godt fornøyd med å ha oppnådd årsbudsjettet så tidlig i året og har store forventninger til totalsalget for 2019.

Bobil og Caravan utgis av Norsk Bobil og Caravan Club (NBCC) er Norges største og eldste interesseorganisasjon for alle med bobil og campingvogn. NBCC har over 20000 medlemsfamilier og arbeider hver dag for en bedre campingopplevelse for sine medlemmer. De gir sine medlemmer sosiale opplevelser, inspirasjon, praktiske tips og råd, samt økonomiske medlemsgoder. Organisasjonen har lokalavdelinger spredt over hele landet – fra Lindesnes til Nordkapp – som er registrert i 11 regioner. NBCC ble stiftet i 1960 og er en partipolitisk nøytral organisasjon som skal ivareta medlemmenes interesser overfor myndigheter, organisasjoner og andre. NBCC jobber også med opplæringsvirksomhet/trafikksikkerhet, opprettelse og forbedring av campingplasser, samt samarbeid med andre organisasjoner i Norge og internasjonalt.

Elektronikkbransjen er et fagblad som sendes til alle ansatte i Stiftelsen Elektronikkbransjens medlemsbedrifter; leverandører, kjeder, forhandlere og verksteder. Bladet er et samlende organ for alle deler av bransjen, med aktuelle nyheter og fremtidsrettet fagstoff innen elektriske husholdningsapparater, lyd, bilde og data, telematikk, foto, handel og verksted, økonomi, bransjepolitisk stoff, statistikk og prognoser. Elektronikkbransjen er medlem av Den Norske Fagpresses Forening og redigeres etter redaktørplakaten.

 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer