Nyheter

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Publisert 21.06.2019

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Etter et fantastisk annonsesalg i år er magasinene Bobil og Caravan magasinet og Elektronikkbransjen allerede i årsbudsjett for 2019

En begeistret Inge Krav, medieselger i HS Media, er svært godt fornøyd med å ha oppnådd årsbudsjettet så tidlig i året og har store forventninger til totalsalget for 2019.

Bobil og Caravan utgis av Norsk Bobil og Caravan Club (NBCC) er Norges største og eldste interesseorganisasjon for alle med bobil og campingvogn. NBCC har over 20000 medlemsfamilier og arbeider hver dag for en bedre campingopplevelse for sine medlemmer. De gir sine medlemmer sosiale opplevelser, inspirasjon, praktiske tips og råd, samt økonomiske medlemsgoder. Organisasjonen har lokalavdelinger spredt over hele landet – fra Lindesnes til Nordkapp – som er registrert i 11 regioner. NBCC ble stiftet i 1960 og er en partipolitisk nøytral organisasjon som skal ivareta medlemmenes interesser overfor myndigheter, organisasjoner og andre. NBCC jobber også med opplæringsvirksomhet/trafikksikkerhet, opprettelse og forbedring av campingplasser, samt samarbeid med andre organisasjoner i Norge og internasjonalt.

Elektronikkbransjen er et fagblad som sendes til alle ansatte i Stiftelsen Elektronikkbransjens medlemsbedrifter; leverandører, kjeder, forhandlere og verksteder. Bladet er et samlende organ for alle deler av bransjen, med aktuelle nyheter og fremtidsrettet fagstoff innen elektriske husholdningsapparater, lyd, bilde og data, telematikk, foto, handel og verksted, økonomi, bransjepolitisk stoff, statistikk og prognoser. Elektronikkbransjen er medlem av Den Norske Fagpresses Forening og redigeres etter redaktørplakaten.

 

Andre nyheter
HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Vi gleder oss til jobbe med Kode24 og til et tett og godt samarbeid med stillingsannonsørene. Vi ser frem til å bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig nytte for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Magasiner står sterkt i Norge

Magasiner står sterkt i Norge

HS Media har nå solgt inn 90 prosent av årsbudsjettet for 2019 og ligger 5 prosentpoeng foran fjoråret på samme tidspunkt. Store magasiner som Se og Hør har allerede 98 prosent innsolgt av årsbudsjett etter en fullsolgt sommer. Når vi samtidig har positive signaler fra undersøkelser i lesermarkedet betyr det at magasiner fremdeles står sterkt i Norge.

Les mer
VG Endelig Fredag med kraftig vekst

VG Endelig Fredag med kraftig vekst

Magasinet VG Endelig fredag har allerede nå tangert fjorårets annonsesalg og 2019 ser dermed ut til å bli et svært godt vekstår for magasinet i VG sin fredagsutgave.

Les mer
Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Etter et eventyrlig annonsesalg denne våren er ukebladene Allers og Se og Hør nå øyeblikkelig fullsolgt i Juli og det er svært få annonseplasser igjen i august. Det er høy lesning av magasiner om sommeren og årets sommerkampanje har vært en stor suksess i et marked hvor annonsørene ser at magasiner bidrar med god effekt for salgsutløsende reklame.

Les mer