Nyheter

Sterk leservekst for Motor

Publisert 04.04.2019

Sterk leservekst for Motor

NAF-magasinet Motor øker med 30.000 lesere på ett år, viser ferske tall fra Kantar TNS. Motor er det magasinet som vokser mest i antall lesere.

Motor har nå 692.000 lesere ifølge Kantar TNS måling av offisielle lesertall for magasiner. Det er en økning på hele 30.000 lesere fra 2017 til 2018.

- Vi er stolte av at våre medlemmer og andre lesere setter pris på godt journalistisk innhold og nyheter om bil, reise og mobilitet, sier Ulrica Risberg, direktør for marked og kommunikasjon i NAF, utgivere av Motor.

Motor er et av få magasiner som øker lesertallene i et tøft printmarked. Redaksjonen, som lager redaktørstyrt innhold i NAFs redaksjonelle kanaler Motor, har også opplevd en stor økning av antall lesere på Motor.no siden 2017.

- Økningen på 30.000 lesere for vårt papir-magasin, som de siste årene har gjennomgått en stor forvandling under ansvarlig redaktør Lina Schøyen, er gledelig og viktig for NAF i en tid hvor det å nå ut til medlemmene med godt innhold blir stadig viktigere, sier Risberg.

Satsingen på vekst på nettsiden Motor.no og videreutvikling av magasinet, blant annet med nytt design, fortsetter i 2019.

Andre nyheter
Åpning av Solørs sykeste julegate!

Åpning av Solørs sykeste julegate!

Mandag 2. desember klokka 08.00 - 0900 åpner HS Media AS den sykeste «julegata» i Solør. Velkommen innom for en titt.

Les mer
JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst inn i 2020 har HS Media nylig ansatt Joakim Høistad og Cecilie Konterud som medieselgere

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

Om bord i setelommene til Widerøe’s Flyveselskap ligger nye skatter måned etter måned. Etter en anbudskonkurranse på sensommeren er det nå klart hvem som skal produsere magasinet fremover. Egmont Publishing er selskapets nye leverandør fra februar 2020 og HS Media har ansvaret for annonsesalget.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer