Nyheter

Annonsesuksessen fortsetter

Publisert 04.04.2019

Annonsesuksessen fortsetter

Med fantastiske 70 prosent innsolgt totalt for 2019 for nærmere 60 magasiner har HS Media nådd en viktig milepæl for sine oppdragsgivere og et stort skritt nærmere det totale salgsmålet.

Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler magasiner og nettsider videre, til glede for både lesere og annonsører, merker vi nå en positiv respons i markedet for trykte annonser. Det er en svært interessant og kjøpesterk målgruppe å nå gjennom disse magasinene. Annonsørene kan gjennom gode løsninger inspirere til kjøp og skape merkevarepreferanser. Flere annonsører som før kun har sverget til nett, kommer også tilbake til trykte annonser og kjører ofte en vellykket kombinasjon av disse mediene.

Dette er medier som kan være med på å predefinere kjøpsadferd. Annonsørene kan gjennom annonsepåvirkning i trykte medier skape positive assosiasjoner til produktet eller tjenesten. Dette kan bidra til at potensielle kunder velger nettopp den leverandøren eller produkt/tjeneste som markedsføreren ønsker. De dyktige selgerne og lederne i HS Media skal ha en stor ære for å ha oppnådd resultatet, sier daglig leder Tor Arne Sandholt.  Vi setter også utrolig stor pris på det gode samarbeidet med våre oppdragsgivere og annonsører og gleder oss til fortsettelsen.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer