Nyheter

Annonsesuksessen fortsetter

Publisert 04.04.2019

Annonsesuksessen fortsetter

Med fantastiske 70 prosent innsolgt totalt for 2019 for nærmere 60 magasiner har HS Media nådd en viktig milepæl for sine oppdragsgivere og et stort skritt nærmere det totale salgsmålet.

Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler magasiner og nettsider videre, til glede for både lesere og annonsører, merker vi nå en positiv respons i markedet for trykte annonser. Det er en svært interessant og kjøpesterk målgruppe å nå gjennom disse magasinene. Annonsørene kan gjennom gode løsninger inspirere til kjøp og skape merkevarepreferanser. Flere annonsører som før kun har sverget til nett, kommer også tilbake til trykte annonser og kjører ofte en vellykket kombinasjon av disse mediene.

Dette er medier som kan være med på å predefinere kjøpsadferd. Annonsørene kan gjennom annonsepåvirkning i trykte medier skape positive assosiasjoner til produktet eller tjenesten. Dette kan bidra til at potensielle kunder velger nettopp den leverandøren eller produkt/tjeneste som markedsføreren ønsker. De dyktige selgerne og lederne i HS Media skal ha en stor ære for å ha oppnådd resultatet, sier daglig leder Tor Arne Sandholt.  Vi setter også utrolig stor pris på det gode samarbeidet med våre oppdragsgivere og annonsører og gleder oss til fortsettelsen.

Andre nyheter
Tove Haugen er ansatt i HS Media

Tove Haugen er ansatt i HS Media

Vi gleder oss over å ha fått Tove som medarbeider til vår felles kantineordning. Tove har erfaring som baker, konditor og er i tilllegg en hobby-kokk entusiast med godt humør. Når hun også kan lage spansk tapas, så ble valget enkelt. Velkommen til oss i HS Media.

Les mer
Ekstraordinære salgsresultater i 2. kvartal

Ekstraordinære salgsresultater i 2. kvartal

HS Media har økt sine markedsandeler gjennom å ha en stabil utvikling for utgivelser 2. kvartal målt mot tilsvarende periode i fjor. Resultatet viser en vekst på en prosent, noe som er unikt i et reklamemarked som har falt 18,2 prosent og hvor fastlandsøkonomien har falt med 6,3 prosent i samme periode.

Les mer
HS Media har inngått avtale med Scandinavia Online (SOL)

HS Media har inngått avtale med Scandinavia Online (SOL)

Vi gleder oss over ny salgsavtale for Kode24.no og til fortsatt å kunne bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig effekt for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Inn i høsten med nye mål i sikte

Inn i høsten med nye mål i sikte

I slutten av forrige uke tilbrakte vi noen arbeidsomme og hyggelig dager på Bloksberg utenfor Tønsberg. Premieturen til Paris på bakgrunn av fjorårets resultat måtte avlyses pga. av Covid-19 situasjonen, men Bloksberg ble en god erstatning. Vi rakk også en svipptur til verdens ende, så vi fikk jo gjennom det en fornemmelse av en lang og hyggelig reise.

Les mer