Nyheter

Annonsesuksessen fortsetter

Publisert 04.04.2019

Annonsesuksessen fortsetter

Med fantastiske 70 prosent innsolgt totalt for 2019 for nærmere 60 magasiner har HS Media nådd en viktig milepæl for sine oppdragsgivere og et stort skritt nærmere det totale salgsmålet.

Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler magasiner og nettsider videre, til glede for både lesere og annonsører, merker vi nå en positiv respons i markedet for trykte annonser. Det er en svært interessant og kjøpesterk målgruppe å nå gjennom disse magasinene. Annonsørene kan gjennom gode løsninger inspirere til kjøp og skape merkevarepreferanser. Flere annonsører som før kun har sverget til nett, kommer også tilbake til trykte annonser og kjører ofte en vellykket kombinasjon av disse mediene.

Dette er medier som kan være med på å predefinere kjøpsadferd. Annonsørene kan gjennom annonsepåvirkning i trykte medier skape positive assosiasjoner til produktet eller tjenesten. Dette kan bidra til at potensielle kunder velger nettopp den leverandøren eller produkt/tjeneste som markedsføreren ønsker. De dyktige selgerne og lederne i HS Media skal ha en stor ære for å ha oppnådd resultatet, sier daglig leder Tor Arne Sandholt.  Vi setter også utrolig stor pris på det gode samarbeidet med våre oppdragsgivere og annonsører og gleder oss til fortsettelsen.

Andre nyheter
Norges ledende salgsselskap leter etter nye superselgere

Norges ledende salgsselskap leter etter nye superselgere

HS Media er en mediebedrift med hjerte for salg. Salg er faktisk nesten de eneste de gjør. Nå utvider mediebedriften nok en gang, og leter derfor etter nye hoder med lidenskap for salg og et øye for annonsering.

Les mer
Sterk leservekst for Motor

Sterk leservekst for Motor

NAF-magasinet Motor øker med 30.000 lesere på ett år, viser ferske tall fra Kantar TNS. Motor er det magasinet som vokser mest i antall lesere.

Les mer
Lars Magnus Lillebekk er ansatt i HS Media

Lars Magnus Lillebekk er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Lars Magnus Lillebekk som medieselger. Han starter som medieselger etter 12 år som Sales Education Specialist i Bose Norge.

Les mer
Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Vi gleder oss til jobbe med utdanningsforbundet og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer