Nyheter

Ragnhild Vangerud ble årets selger 2019 i HS Media

Publisert 01.12.2019

Ragnhild Vangerud ble årets selger 2019 i HS Media

Under årets Julebord i går på Sundvollen Hotell ble Ragnhild Vangerud kåret til årets selger 2019. Hun har blitt stemt frem i et hemmelig valg blant alle ansatte i HS Media.

Kriteriene for prisen Årets Selger er at vinneren skal være et forbilde gjennom å jobbe etter våre verdier: engasjert, tydelig, modig , respekt og resultatorientert, samt å ha oppnådd gode salgsresultater. Vinnere skal være en person som har fokus på helheten og hjelper andre gjennom å dele av sin kunnskap og erfaring for at andre medarbeidere skal lykkes i å nå sine mål. 

Vinneren skal også ha bidratt til økt kvalitet igjennom fokus på samarbeid og utvikling med BackOffice, oppdragsgiver, annonsører, medarbeidere og ledere (360 grader)

Det er utrolig inspirerende for andre medarbeidere å se hva Ragnhild har prestert i år og vi gratulerer henne så mye som årets selger i HS Media, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder HS media.

Andre nyheter
Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Sosiale medier kan være nyttig for oss som privatpersoner og gjør at vi kan holde kontakt og oppmuntre hverandre i en tid hvor det beste er at vi alle holder oss for oss selv. På den andre siden betaler Facebook verken skatt til Norge eller styres etter grunnleggende redaksjonelle prinsipper.

Les mer
Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Mediebransjen står kanskje ovenfor noen av de største utfordringene i moderne tid og alle ansatte i HS Media jobber mer effektivt enn noen gang. Det er ikke rart jeg blir øm om hjerte.

Les mer
Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

HS Media er ansvarlig for annonseinntekter til nærmere 70 magasiner og nettsteder til utgivere i Norge. Ledergruppen støtter oppfordringen til alle norske annonsører om å gjøre en ekstra vurdering av om investeringene de nå opprettholder i sosiale medier, kunne vært flyttet til norske redaktørstyrte medier.

Les mer
Forventer økt lesing av magasiner

Forventer økt lesing av magasiner

Det er flere signaler som tyder på at det blir økt lesning av magasiner i den situasjonen vi har i Norge i disse dager. Både Egmont Publishing og Aller Media har merket økt salg av magasiner fra butikk.

Les mer