Nyheter

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

Publisert 20.12.2019

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

HS Media gleder seg nå til å jobbe med magasinet iFORM fra Benjamin Media (Bonnier) og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

I FORM er for alle kvinner som ønsker å leve sunt og godt på en ufanatisk måte. Inspirasjon, høy nytteverdi og troverdighet er det leserne forbinder med magasinet. I FORM er “bibelen” for kvinnen som drømmer om et sunt liv i balanse – med trening, kosthold, motivasjon og trivsel som hovedfokus.

I 2018 kom I FORM med ny, fresh og moderne layout, enda flere matsider med både superfood og det søte liv og mer fokus på treningsutstyr, guider, tester og samlivsstoff.

Kjerneleserne er kvinner over 35 år som ønsker å ta vare på kropp og sinn. Dette gjenspeiles i deres interesse for trening, kosthold og helse, som er de mest populære temaene i magasinet.

De prioriterer helse – og liker også å investere i den. For eksempel går 60 % av leserne med en aktivitetsklokke, og 62 % tar kosttilskudd, ifølge I FORMs helseundersøkelse fra 2019 med over 4 000 deltakere fra hele Norden. 

HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

 

Kort og godt

- Tips og treningsprogrammer som gjør trening morsomt og motiverende – og sikrer at leserne får mest mulig ut av tiden de bruker på trening.

- Inspirasjon til å spise sunt – fra de beste oppskriftene til de raskeste snarveiene i et sunt kjøkken.

- Kunnskap om forebygging og optimalisering av helse, for eksempel gjennom spesifikke treningsformer, kostholdsplaner og andre livsstilsvalg som påvirker helsen.

- Fokus på det mentale, for eksempel stressmestring, hverdagslykke og søvn. 

- Guider til og tester av relevante produkter innen trening, kosthold og skjønnhet – fra joggesko og tights til blendere, puter og solbriller.

 

Andre nyheter
HS Media går mot reklame-strømmen

HS Media går mot reklame-strømmen

Mens mediebransjen sliter i disse covid-19-tider, så setter HS Media nye salgsrekorder både totalt og for mange av titlene som salgsselskapet har i sin portefølje av medie-titler. Daglig leder Tor Arne Sandholt er svært tilfreds med utviklingen.

Les mer
HAR FUNNET FIRE KJENNETEGN PÅ EKSTRAORDINÆRE SELGERE

HAR FUNNET FIRE KJENNETEGN PÅ EKSTRAORDINÆRE SELGERE

Daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media har sammen med medstudent Karina Haukland skrevet en masteroppgave på Executive Master Of Management på Handelshøyskolen BI. Oppgaven handlet om annonse-salg – og Sandholt/Haukland fikk karakteren A.

Les mer
HS Media har inngått avtale med Egmont Publishing

HS Media har inngått avtale med Egmont Publishing

Avtalen innebærer at HS Media med det får ansvar for annonsesalg i hele seks magasiner, tre under merkevaren Vi Menn samt BAM som er et magasin for vordende og nybakte foreldre. BAM består også av tre magasiner. Vi gleder oss til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
HS Media har inngått avtale med Trondheim Media AS

HS Media har inngått avtale med Trondheim Media AS

Avtalen innebærer at HS Media får ansvar for alt annonsesalg i nettstedet mywedding.no og salg av messestand på bryllupsmesser over hele Norge. De gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer