Nyheter

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

Publisert 20.12.2019

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

HS Media gleder seg nå til å jobbe med magasinet iFORM fra Benjamin Media (Bonnier) og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

I FORM er for alle kvinner som ønsker å leve sunt og godt på en ufanatisk måte. Inspirasjon, høy nytteverdi og troverdighet er det leserne forbinder med magasinet. I FORM er “bibelen” for kvinnen som drømmer om et sunt liv i balanse – med trening, kosthold, motivasjon og trivsel som hovedfokus.

I 2018 kom I FORM med ny, fresh og moderne layout, enda flere matsider med både superfood og det søte liv og mer fokus på treningsutstyr, guider, tester og samlivsstoff.

Kjerneleserne er kvinner over 35 år som ønsker å ta vare på kropp og sinn. Dette gjenspeiles i deres interesse for trening, kosthold og helse, som er de mest populære temaene i magasinet.

De prioriterer helse – og liker også å investere i den. For eksempel går 60 % av leserne med en aktivitetsklokke, og 62 % tar kosttilskudd, ifølge I FORMs helseundersøkelse fra 2019 med over 4 000 deltakere fra hele Norden. 

HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

 

Kort og godt

- Tips og treningsprogrammer som gjør trening morsomt og motiverende – og sikrer at leserne får mest mulig ut av tiden de bruker på trening.

- Inspirasjon til å spise sunt – fra de beste oppskriftene til de raskeste snarveiene i et sunt kjøkken.

- Kunnskap om forebygging og optimalisering av helse, for eksempel gjennom spesifikke treningsformer, kostholdsplaner og andre livsstilsvalg som påvirker helsen.

- Fokus på det mentale, for eksempel stressmestring, hverdagslykke og søvn. 

- Guider til og tester av relevante produkter innen trening, kosthold og skjønnhet – fra joggesko og tights til blendere, puter og solbriller.

 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer