Nyheter

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

Publisert 20.12.2019

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

HS Media gleder seg nå til å jobbe med magasinet iFORM fra Benjamin Media (Bonnier) og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

I FORM er for alle kvinner som ønsker å leve sunt og godt på en ufanatisk måte. Inspirasjon, høy nytteverdi og troverdighet er det leserne forbinder med magasinet. I FORM er “bibelen” for kvinnen som drømmer om et sunt liv i balanse – med trening, kosthold, motivasjon og trivsel som hovedfokus.

I 2018 kom I FORM med ny, fresh og moderne layout, enda flere matsider med både superfood og det søte liv og mer fokus på treningsutstyr, guider, tester og samlivsstoff.

Kjerneleserne er kvinner over 35 år som ønsker å ta vare på kropp og sinn. Dette gjenspeiles i deres interesse for trening, kosthold og helse, som er de mest populære temaene i magasinet.

De prioriterer helse – og liker også å investere i den. For eksempel går 60 % av leserne med en aktivitetsklokke, og 62 % tar kosttilskudd, ifølge I FORMs helseundersøkelse fra 2019 med over 4 000 deltakere fra hele Norden. 

HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

 

Kort og godt

- Tips og treningsprogrammer som gjør trening morsomt og motiverende – og sikrer at leserne får mest mulig ut av tiden de bruker på trening.

- Inspirasjon til å spise sunt – fra de beste oppskriftene til de raskeste snarveiene i et sunt kjøkken.

- Kunnskap om forebygging og optimalisering av helse, for eksempel gjennom spesifikke treningsformer, kostholdsplaner og andre livsstilsvalg som påvirker helsen.

- Fokus på det mentale, for eksempel stressmestring, hverdagslykke og søvn. 

- Guider til og tester av relevante produkter innen trening, kosthold og skjønnhet – fra joggesko og tights til blendere, puter og solbriller.

 

Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer