Nyheter

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

Publisert 20.12.2019

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

HS Media gleder seg nå til å jobbe med magasinet iFORM fra Benjamin Media (Bonnier) og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

I FORM er for alle kvinner som ønsker å leve sunt og godt på en ufanatisk måte. Inspirasjon, høy nytteverdi og troverdighet er det leserne forbinder med magasinet. I FORM er “bibelen” for kvinnen som drømmer om et sunt liv i balanse – med trening, kosthold, motivasjon og trivsel som hovedfokus.

I 2018 kom I FORM med ny, fresh og moderne layout, enda flere matsider med både superfood og det søte liv og mer fokus på treningsutstyr, guider, tester og samlivsstoff.

Kjerneleserne er kvinner over 35 år som ønsker å ta vare på kropp og sinn. Dette gjenspeiles i deres interesse for trening, kosthold og helse, som er de mest populære temaene i magasinet.

De prioriterer helse – og liker også å investere i den. For eksempel går 60 % av leserne med en aktivitetsklokke, og 62 % tar kosttilskudd, ifølge I FORMs helseundersøkelse fra 2019 med over 4 000 deltakere fra hele Norden. 

HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

 

Kort og godt

- Tips og treningsprogrammer som gjør trening morsomt og motiverende – og sikrer at leserne får mest mulig ut av tiden de bruker på trening.

- Inspirasjon til å spise sunt – fra de beste oppskriftene til de raskeste snarveiene i et sunt kjøkken.

- Kunnskap om forebygging og optimalisering av helse, for eksempel gjennom spesifikke treningsformer, kostholdsplaner og andre livsstilsvalg som påvirker helsen.

- Fokus på det mentale, for eksempel stressmestring, hverdagslykke og søvn. 

- Guider til og tester av relevante produkter innen trening, kosthold og skjønnhet – fra joggesko og tights til blendere, puter og solbriller.

 

Andre nyheter
Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Facebook til glede for individet, men unyttig for et Norge i krise?

Sosiale medier kan være nyttig for oss som privatpersoner og gjør at vi kan holde kontakt og oppmuntre hverandre i en tid hvor det beste er at vi alle holder oss for oss selv. På den andre siden betaler Facebook verken skatt til Norge eller styres etter grunnleggende redaksjonelle prinsipper.

Les mer
Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Når en leder får tårer i øynene av medarbeidernes innsats

Mediebransjen står kanskje ovenfor noen av de største utfordringene i moderne tid og alle ansatte i HS Media jobber mer effektivt enn noen gang. Det er ikke rart jeg blir øm om hjerte.

Les mer
Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

Flytt annonsekroner fra sosiale medier til mediehusene

HS Media er ansvarlig for annonseinntekter til nærmere 70 magasiner og nettsteder til utgivere i Norge. Ledergruppen støtter oppfordringen til alle norske annonsører om å gjøre en ekstra vurdering av om investeringene de nå opprettholder i sosiale medier, kunne vært flyttet til norske redaktørstyrte medier.

Les mer
Forventer økt lesing av magasiner

Forventer økt lesing av magasiner

Det er flere signaler som tyder på at det blir økt lesning av magasiner i den situasjonen vi har i Norge i disse dager. Både Egmont Publishing og Aller Media har merket økt salg av magasiner fra butikk.

Les mer