Nyheter

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

Publisert 05.11.2019

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

ELLE er Norges beste – og verdens største – motemagasin med 35 millioner lesere på verdensbasis. Du blir med inn i en visuelt vakker verden hvor du møter spennende og inspirerende mennesker, blir orientert om alt som skjer i moteverdenen og de viktigste trendene innen livsstil, interiør, underholdning, reise, skjønnhet, trening, helse og velvære.

ELLE har et unikt, globalt redaksjonelt konsept og gis ut i 46 land. Norske ELLE feirer hele 22 år i 2019.

Dere er hjertelig velkomne til å kontakt med våre dyktige medieselgere Ragnhild Vangerud rv@hsmedia.no, Malin Solvang ms@hsmedia.no og salgssjef Mona Jørgensrud mj@hsmedia.no for å diskutere mulige løsninger for annonsering i den norske utgaven av ELLE.

HS Media ser frem til å bidra med inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt for våre annonsører, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer