Nyheter

Salgsmålet for 2019 er oppnådd

Publisert 21.10.2019

Salgsmålet for 2019 er oppnådd

Salgsmålet til HS Media for 2019 er i dag oppnådd – Og dette i god tid før målstreken og hele tre uker tidligere enn i 2018. Alle ansatte gleder seg nå til en inspirerende, lærerik og sosial premietur til opplevelsesrike Paris.

Salget totalt på magasiner har en positiv utvikling i HS Media og er spesielt godt sammenlignet med markedet generelt. Selgerne har også vist stigende digital kompetanse og HS Media vokser nå også digitalt. Med dette har selskapet en sterk optimisme for 2019 og tror på en positiv oppdragsvekst inn i 2020.

 

HS Media er en mediebedrift som er profesjonell på salg av annonser, og våre 25 ansatte selger i år annonser for nærmere 110 millioner kroner i mer enn 70 magasiner, fagblader og nettsteder. Selskapets dyktige og entusiastiske medieselgere og et lojalt BackOffice-team med en sterk kundeforståelse har prestert svært gode resultater over lang tid.

 

Vi får nok en gang full uttelling for dette arbeidet, som gir både våre oppdragsgivere og oss muligheter til å ha en offensiv strategi fremover . Og ikke minst takker vi alle våre annonsører som utfordrer oss til å bli den beste utgaven av oss selv, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer