Nyheter

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Publisert 15.01.2019

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Vi gleder oss til igjen å jobbe med skandinavias største redaksjonelle magasin Motor fra NAF og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Magasinet Motor er Skandinavias største redaksjonelle magasin og et magasin det kan dokumenteres at leserne er svært fornøyde med. Nettstedet Motor.no er i solid vekst og har høsten 2018 hatt 600.000 unike brukere (månedlig) og 1,5 millioner sidevisninger.

SUVERENT STØRST: Motor leses ivrig av hundretusenvis av nordmenn og er i særklasse Skandinavias største redaksjonelle magasin om bil, mobilitet og reise. Magasinet har 676.500 lesere og hadde en en økning i antall lesere siste halvår. Hver utgave av Motor lages i to versjoner, med litt forskjellig innhold og visuelt uttrykk, for at våre lesere skal kjenne seg mest mulig igjen i magasinet. Våre to målgrupper er familier (opplag 150.000) og voksne (opplag 250.000). LESERTALL: 676.500 OPPLAG: 400.000

MANGEDOBLET TRAFIKK Motor på nett har mangedoblet trafikken siden lanseringen i 2016 og hadde i 2018 4 millioner unike brukere og 12 millioner sidevisninger, med en positiv utvikling gjennom året. Motor.no er et åpent nyhetsnettsted. Ambisjonen er å bli Norges største nisjenettsted for uavhengig journalistikk om bil, mobilitet og reise.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer