Nyheter

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Publisert 15.01.2019

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Vi gleder oss til igjen å jobbe med skandinavias største redaksjonelle magasin Motor fra NAF og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Magasinet Motor er Skandinavias største redaksjonelle magasin og et magasin det kan dokumenteres at leserne er svært fornøyde med. Nettstedet Motor.no er i solid vekst og har høsten 2018 hatt 600.000 unike brukere (månedlig) og 1,5 millioner sidevisninger.

SUVERENT STØRST: Motor leses ivrig av hundretusenvis av nordmenn og er i særklasse Skandinavias største redaksjonelle magasin om bil, mobilitet og reise. Magasinet har 676.500 lesere og hadde en en økning i antall lesere siste halvår. Hver utgave av Motor lages i to versjoner, med litt forskjellig innhold og visuelt uttrykk, for at våre lesere skal kjenne seg mest mulig igjen i magasinet. Våre to målgrupper er familier (opplag 150.000) og voksne (opplag 250.000). LESERTALL: 676.500 OPPLAG: 400.000

MANGEDOBLET TRAFIKK Motor på nett har mangedoblet trafikken siden lanseringen i 2016 og hadde i 2018 4 millioner unike brukere og 12 millioner sidevisninger, med en positiv utvikling gjennom året. Motor.no er et åpent nyhetsnettsted. Ambisjonen er å bli Norges største nisjenettsted for uavhengig journalistikk om bil, mobilitet og reise.

Andre nyheter
Tove Haugen er ansatt i HS Media

Tove Haugen er ansatt i HS Media

Vi gleder oss over å ha fått Tove som medarbeider til vår felles kantineordning. Tove har erfaring som baker, konditor og er i tilllegg en hobby-kokk entusiast med godt humør. Når hun også kan lage spansk tapas, så ble valget enkelt. Velkommen til oss i HS Media.

Les mer
Ekstraordinære salgsresultater i 2. kvartal

Ekstraordinære salgsresultater i 2. kvartal

HS Media har økt sine markedsandeler gjennom å ha en stabil utvikling for utgivelser 2. kvartal målt mot tilsvarende periode i fjor. Resultatet viser en vekst på en prosent, noe som er unikt i et reklamemarked som har falt 18,2 prosent og hvor fastlandsøkonomien har falt med 6,3 prosent i samme periode.

Les mer
HS Media har inngått avtale med Scandinavia Online (SOL)

HS Media har inngått avtale med Scandinavia Online (SOL)

Vi gleder oss over ny salgsavtale for Kode24.no og til fortsatt å kunne bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig effekt for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Inn i høsten med nye mål i sikte

Inn i høsten med nye mål i sikte

I slutten av forrige uke tilbrakte vi noen arbeidsomme og hyggelig dager på Bloksberg utenfor Tønsberg. Premieturen til Paris på bakgrunn av fjorårets resultat måtte avlyses pga. av Covid-19 situasjonen, men Bloksberg ble en god erstatning. Vi rakk også en svipptur til verdens ende, så vi fikk jo gjennom det en fornemmelse av en lang og hyggelig reise.

Les mer