Nyheter

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Publisert 15.01.2019

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Vi gleder oss til igjen å jobbe med skandinavias største redaksjonelle magasin Motor fra NAF og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Magasinet Motor er Skandinavias største redaksjonelle magasin og et magasin det kan dokumenteres at leserne er svært fornøyde med. Nettstedet Motor.no er i solid vekst og har høsten 2018 hatt 600.000 unike brukere (månedlig) og 1,5 millioner sidevisninger.

SUVERENT STØRST: Motor leses ivrig av hundretusenvis av nordmenn og er i særklasse Skandinavias største redaksjonelle magasin om bil, mobilitet og reise. Magasinet har 676.500 lesere og hadde en en økning i antall lesere siste halvår. Hver utgave av Motor lages i to versjoner, med litt forskjellig innhold og visuelt uttrykk, for at våre lesere skal kjenne seg mest mulig igjen i magasinet. Våre to målgrupper er familier (opplag 150.000) og voksne (opplag 250.000). LESERTALL: 676.500 OPPLAG: 400.000

MANGEDOBLET TRAFIKK Motor på nett har mangedoblet trafikken siden lanseringen i 2016 og hadde i 2018 4 millioner unike brukere og 12 millioner sidevisninger, med en positiv utvikling gjennom året. Motor.no er et åpent nyhetsnettsted. Ambisjonen er å bli Norges største nisjenettsted for uavhengig journalistikk om bil, mobilitet og reise.

Andre nyheter
Åpning av Solørs sykeste julegate!

Åpning av Solørs sykeste julegate!

Mandag 2. desember klokka 08.00 - 0900 åpner HS Media AS den sykeste «julegata» i Solør. Velkommen innom for en titt.

Les mer
JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst inn i 2020 har HS Media nylig ansatt Joakim Høistad og Cecilie Konterud som medieselgere

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

Om bord i setelommene til Widerøe’s Flyveselskap ligger nye skatter måned etter måned. Etter en anbudskonkurranse på sensommeren er det nå klart hvem som skal produsere magasinet fremover. Egmont Publishing er selskapets nye leverandør fra februar 2020 og HS Media har ansvaret for annonsesalget.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer