Nyheter

Se og Hør fyller 40 år

Publisert 21.09.2018

Se og Hør fyller 40 år

HS Media gratulerer Se og Hør med 40 års jubileum og gleder oss over å kunne tilby effektive annonseplasser i mange år til.

Visste du dette om Se og Hør?

Se og Hør har solgt mer enn 500 millioner eksemplarer siden starten. Se og Hør er verdens eneste ukeblad med 2 utgivelser i uken. Se og Hør «revolusjonerte» ukebladdistribusjonen til butikk da det ble lansert, med distribusjon over natten i likhet med avisene. Ingen blader i Norge selges hos flere utsalgsteder enn Se og Hør – 4526 dagligvarebutikker, kiosker, bensinstasjoner og ferger over hele landet.

 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer