Nyheter

Se og Hør fyller 40 år

Publisert 21.09.2018

Se og Hør fyller 40 år

HS Media gratulerer Se og Hør med 40 års jubileum og gleder oss over å kunne tilby effektive annonseplasser i mange år til.

Visste du dette om Se og Hør?

Se og Hør har solgt mer enn 500 millioner eksemplarer siden starten. Se og Hør er verdens eneste ukeblad med 2 utgivelser i uken. Se og Hør «revolusjonerte» ukebladdistribusjonen til butikk da det ble lansert, med distribusjon over natten i likhet med avisene. Ingen blader i Norge selges hos flere utsalgsteder enn Se og Hør – 4526 dagligvarebutikker, kiosker, bensinstasjoner og ferger over hele landet.

 

Andre nyheter
Økning i lesning av magasiner

Økning i lesning av magasiner

Magasinundersøkelsen fra Kantar/Norsk Gallup viser at hele 45 magasiner har økning i lesertall. Totaltallet har en vekst på 0,5 prosent og fagblader er de med aller størst fremgang.

Les mer
Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Bli med på vingene gjennom magasinet Scandinavian Traveler til SAS og magasinet Perspektiv til Widerøe

Les mer
Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Med en ny utviklet annonse pakke i syv store magasiner når du bredt ut til enormt mange kjøpesterke kunder til en særdeles hyggelig pakkepris. HS Media har 55 magasiner i sin portefølje og vi kan skreddersy kampanjer til de målgruppene du ønsker å treffe.

Les mer
Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Motorredaksjonen i Aller Media, som står bak merkevarene Autofil, DinSide og Dagbladet, investerer nå i den store nordiske dekktesten.

Les mer