Nyheter

Se og Hør fyller 40 år

Publisert 21.09.2018

Se og Hør fyller 40 år

HS Media gratulerer Se og Hør med 40 års jubileum og gleder oss over å kunne tilby effektive annonseplasser i mange år til.

Visste du dette om Se og Hør?

Se og Hør har solgt mer enn 500 millioner eksemplarer siden starten. Se og Hør er verdens eneste ukeblad med 2 utgivelser i uken. Se og Hør «revolusjonerte» ukebladdistribusjonen til butikk da det ble lansert, med distribusjon over natten i likhet med avisene. Ingen blader i Norge selges hos flere utsalgsteder enn Se og Hør – 4526 dagligvarebutikker, kiosker, bensinstasjoner og ferger over hele landet.

 

Andre nyheter
Magasiner står sterkt i Norge

Magasiner står sterkt i Norge

HS Media har nå solgt inn 90 prosent av årsbudsjettet for 2019 og ligger 5 prosentpoeng foran fjoråret på samme tidspunkt. Store magasiner som Se og Hør har allerede 98 prosent innsolgt av årsbudsjett etter en fullsolgt sommer. Når vi samtidig har positive signaler fra undersøkelser i lesermarkedet betyr det at magasiner fremdeles står sterkt i Norge.

Les mer
Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Etter et fantastisk annonsesalg i år er magasinene Bobil og Caravan magasinet og Elektronikkbransjen allerede i årsbudsjett for 2019

Les mer
VG Endelig Fredag med kraftig vekst

VG Endelig Fredag med kraftig vekst

Magasinet VG Endelig fredag har allerede nå tangert fjorårets annonsesalg og 2019 ser dermed ut til å bli et svært godt vekstår for magasinet i VG sin fredagsutgave.

Les mer
Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Etter et eventyrlig annonsesalg denne våren er ukebladene Allers og Se og Hør nå øyeblikkelig fullsolgt i Juli og det er svært få annonseplasser igjen i august. Det er høy lesning av magasiner om sommeren og årets sommerkampanje har vært en stor suksess i et marked hvor annonsørene ser at magasiner bidrar med god effekt for salgsutløsende reklame.

Les mer