Nyheter

Se og Hør fyller 40 år

Publisert 21.09.2018

Se og Hør fyller 40 år

HS Media gratulerer Se og Hør med 40 års jubileum og gleder oss over å kunne tilby effektive annonseplasser i mange år til.

Visste du dette om Se og Hør?

Se og Hør har solgt mer enn 500 millioner eksemplarer siden starten. Se og Hør er verdens eneste ukeblad med 2 utgivelser i uken. Se og Hør «revolusjonerte» ukebladdistribusjonen til butikk da det ble lansert, med distribusjon over natten i likhet med avisene. Ingen blader i Norge selges hos flere utsalgsteder enn Se og Hør – 4526 dagligvarebutikker, kiosker, bensinstasjoner og ferger over hele landet.

 

Andre nyheter
Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Vi gleder oss til jobbe med utdanningsforbundet og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Magasinet Motor tilbake i HS Media

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Vi gleder oss til igjen å jobbe med skandinavias største redaksjonelle magasin Motor fra NAF og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Liv Rønnaug Bjerke Lilleåsen er ansatt i HS Media

Liv Rønnaug Bjerke Lilleåsen er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Liv Rønnhaug Bjerke Lilleåsen som medieselger. Hun har flere års erfaring som journalist, særlig fra NRK radio og Dagsnytt.

Les mer
Henrik Mohn er ansatt i HS Media

Henrik Mohn er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Henrik Mohn som medieselger. Han kommer fra stillingen som daglig leder i Kongsbil AS.

Les mer