Nyheter

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Publisert 14.08.2018

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Motorredaksjonen i Aller Media, som står bak merkevarene Autofil, DinSide og Dagbladet, investerer nå i den store nordiske dekktesten.

Dekktesten kjøres i samarbeid med Aftonbladet i Sverige og Tekniikan Mailma i Finland, og er den eneste viktigste dekktesten for nordiske forhold. Testene kjøres av profesjonelle dekktestere hos Test World i Ivalo i Finland. Her kjøres dekkene både på baner ute og i store innendørs testanlegg. Alle dekkene kjøpes så langt som mulig inn fra butikk. På denne måten sikrer de at produsentene ikke kan spesial-produsere dekk til testen som skal prestere godt. I de tilfellene der nye modeller ennå ikke er til salgs, plukker de testdekk hos produsenten, men kjøper nye sett med dekk når de kommer i butikken og gjennomfører kontrolltester. I år har de testet ikke mindre enn 20 forskjellige dekk – både piggdekk og piggfrie. Det er bare å glede seg til å lese resultatet, som presenteres i Autofil nr. 13 sier Espen Stensrud, Ansvarlig redaktør Motorredaksjonen i Aller Media AS, Autofil * Dinside.no/motor * Dagbladet.

 

Medieselger Lars-Erik Bratli hos HS Media sier Dekktesten er en fantastisk god nyhet for både leserne og annonsører. Han tar gjerne imot forespørsel om et godt tilbud på annonsering i denne flotte utgaven, tlf: 62946905.

Andre nyheter
Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Vi gleder oss til jobbe med utdanningsforbundet og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Magasinet Motor tilbake i HS Media

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Vi gleder oss til igjen å jobbe med skandinavias største redaksjonelle magasin Motor fra NAF og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Liv Rønnaug Bjerke Lilleåsen er ansatt i HS Media

Liv Rønnaug Bjerke Lilleåsen er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Liv Rønnhaug Bjerke Lilleåsen som medieselger. Hun har flere års erfaring som journalist, særlig fra NRK radio og Dagsnytt.

Les mer
Henrik Mohn er ansatt i HS Media

Henrik Mohn er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Henrik Mohn som medieselger. Han kommer fra stillingen som daglig leder i Kongsbil AS.

Les mer