Nyheter

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Publisert 14.08.2018

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Motorredaksjonen i Aller Media, som står bak merkevarene Autofil, DinSide og Dagbladet, investerer nå i den store nordiske dekktesten.

Dekktesten kjøres i samarbeid med Aftonbladet i Sverige og Tekniikan Mailma i Finland, og er den eneste viktigste dekktesten for nordiske forhold. Testene kjøres av profesjonelle dekktestere hos Test World i Ivalo i Finland. Her kjøres dekkene både på baner ute og i store innendørs testanlegg. Alle dekkene kjøpes så langt som mulig inn fra butikk. På denne måten sikrer de at produsentene ikke kan spesial-produsere dekk til testen som skal prestere godt. I de tilfellene der nye modeller ennå ikke er til salgs, plukker de testdekk hos produsenten, men kjøper nye sett med dekk når de kommer i butikken og gjennomfører kontrolltester. I år har de testet ikke mindre enn 20 forskjellige dekk – både piggdekk og piggfrie. Det er bare å glede seg til å lese resultatet, som presenteres i Autofil nr. 13 sier Espen Stensrud, Ansvarlig redaktør Motorredaksjonen i Aller Media AS, Autofil * Dinside.no/motor * Dagbladet.

 

Medieselger Lars-Erik Bratli hos HS Media sier Dekktesten er en fantastisk god nyhet for både leserne og annonsører. Han tar gjerne imot forespørsel om et godt tilbud på annonsering i denne flotte utgaven, tlf: 62946905.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer