Nyheter

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Publisert 14.08.2018

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Motorredaksjonen i Aller Media, som står bak merkevarene Autofil, DinSide og Dagbladet, investerer nå i den store nordiske dekktesten.

Dekktesten kjøres i samarbeid med Aftonbladet i Sverige og Tekniikan Mailma i Finland, og er den eneste viktigste dekktesten for nordiske forhold. Testene kjøres av profesjonelle dekktestere hos Test World i Ivalo i Finland. Her kjøres dekkene både på baner ute og i store innendørs testanlegg. Alle dekkene kjøpes så langt som mulig inn fra butikk. På denne måten sikrer de at produsentene ikke kan spesial-produsere dekk til testen som skal prestere godt. I de tilfellene der nye modeller ennå ikke er til salgs, plukker de testdekk hos produsenten, men kjøper nye sett med dekk når de kommer i butikken og gjennomfører kontrolltester. I år har de testet ikke mindre enn 20 forskjellige dekk – både piggdekk og piggfrie. Det er bare å glede seg til å lese resultatet, som presenteres i Autofil nr. 13 sier Espen Stensrud, Ansvarlig redaktør Motorredaksjonen i Aller Media AS, Autofil * Dinside.no/motor * Dagbladet.

 

Medieselger Lars-Erik Bratli hos HS Media sier Dekktesten er en fantastisk god nyhet for både leserne og annonsører. Han tar gjerne imot forespørsel om et godt tilbud på annonsering i denne flotte utgaven, tlf: 62946905.

Andre nyheter
Salgsmålet for 2019 er oppnådd

Salgsmålet for 2019 er oppnådd

Salgsmålet til HS Media for 2019 er i dag oppnådd – Og dette i god tid før målstreken og hele tre uker tidligere enn i 2018. Alle ansatte gleder seg nå til en inspirerende, lærerik og sosial premietur til opplevelsesrike Paris.

Les mer
Fremgang i lesertall for fagblader, bolig/interiør magasiner og medlemsblader

Fremgang i lesertall for fagblader, bolig/interiør magasiner og medlemsblader

De nye lesertallene viser at magasingruppene «Fagblader», «Bolig/Interiør» og “Medlemsblader” har fremgang. I disse kategoriene er HS Media store med nærmere 70 magasiner og nettsteder i sin portefølje.

Les mer
HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Vi gleder oss til jobbe med Kode24 og til et tett og godt samarbeid med stillingsannonsørene. Vi ser frem til å bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig nytte for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Magasiner står sterkt i Norge

Magasiner står sterkt i Norge

HS Media har nå solgt inn 90 prosent av årsbudsjettet for 2019 og ligger 5 prosentpoeng foran fjoråret på samme tidspunkt. Store magasiner som Se og Hør har allerede 98 prosent innsolgt av årsbudsjett etter en fullsolgt sommer. Når vi samtidig har positive signaler fra undersøkelser i lesermarkedet betyr det at magasiner fremdeles står sterkt i Norge.

Les mer