Nyheter

Viktig målsetting nådd på vei til Kina

Publisert 30.04.2018

Viktig målsetting nådd på vei til Kina

Med fantastiske 82 prosent innsolgt på etablerte fag og niskjemagasinger og godt innsalg på andre segmenter har HS Media nådd en viktig milepæl for sine oppdragsgivere og et stort skritt nærmere det totale salgsmålet og en premietur til Kina

Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler magasiner og nettsider videre, til glede for både lesere og annonsører, merker vi nå en økt positiv holdning til printannonser. Det er en interessant målgruppe å nå igjennom disse mediene. Annonsørene kan inspirere til kjøp eller skape merkevarepreferanser med gode printannonser.

Dette er medier som kan være med å predefinere kjøpsadferd. Når potensielle kunder skal velge så kan de gjennom annonsepåvirkning allerede ha fått positive assosiasjoner til produktet eller tjenesten. De dyktige selgerne og lederne i HS Media skal også ha en stor ære for å ha oppnådd dette viktige delmålet før 1. mai, sier daglig leder Tor Arne Sandholt. Nå skal vi legge all vår energi i å klare salgsmålet for hele 2018..

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer