Nyheter

Benjamin Media (Bonnier) inngår avtale med HS Media

Publisert 12.12.2018

Benjamin Media (Bonnier) inngår avtale med HS Media

Vi gleder oss til å jobbe med så flotte magasiner som Tara og BoligPluss og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Tara

Tara er Norges største kvinnemagasin direkte rettet mot voksne kvinner. Tara gir kvalitetspåfyll innen selvutvikling, helse, voksen mote, sunn og deilig mat, kulturstoff, spennende reisemål og ikke minst, inspirerende reportasjer med kvinner som har sterke historier og erfaringer i livet – og om nye veier videre.

Kort og godt

Norges største kvinnemagasin

Bevisst og kjøpesterk målgruppe som bruker mye penger på seg selv

Har de mest helse-, kostholds- og matinteresserte leserne

Norges eneste 40+ magasin

Målgruppe

Attraktive, bevisste kvinner, 40 +, som stadig søker nye utfordringer og opplevelser, og er opptatt av helse, velvære, egenpleie, reiser og kultur.

 

BoligPluss gjør det gøy og enkelt å innrede!
BoligPluss er fylt med inspirerende bilder, unike idéer og kreative løsninger fra første til siste side. Kjernen i magasinet er de vakre boligreportasjene fra lekre hjem – alltid etterfulgt av enkle og brukbare tips og shopping til stilen. I den store nyhetsdelen viser vi frem månedens beste nye design og de viktigste tendensene. Drømmer blir til virkelighet i BoligPluss. Vår dyktige stylist reiser ut og skaper flotte forvandlinger i de populære før og etter-reportasjene. I vår store innredningsguide fokuserer vi på forbedringer av kjøkken, bad, stue, soverom – og tryller med farger, lamper, og tekstiler.

Kort og godt

Inspirerer og motiverer til å oppnå boligdrømmer

BoligPluss-leseren bruker 60 % mer enn andre kvinner på møbler, interiør og tekstil

Feminint og personlig

Etablert og bred målgruppe

Leserne er stadig på jakt etter tips til fornying av boligen både når det gjelder små og store forandringer

Målgruppe

Etablerte kvinner i alderen 30-50 år. Hun er en moderne yrkeskvinne som holder seg oppdatert på interiørtrendene. BoligPluss-kvinnen er svært opptatt av å skape et tidsriktig hjem, og gjør derfor ofte små og store endringer hjemme. Hun søker stadig inspirasjon og bruker mye tid, energi og penger på shopping til boligen.

Andre nyheter
Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Etter et fantastisk annonsesalg i år er magasinene Bobil og Caravan magasinet og Elektronikkbransjen allerede i årsbudsjett for 2019

Les mer
VG Endelig Fredag med kraftig vekst

VG Endelig Fredag med kraftig vekst

Magasinet VG Endelig fredag har allerede nå tangert fjorårets annonsesalg og 2019 ser dermed ut til å bli et svært godt vekstår for magasinet i VG sin fredagsutgave.

Les mer
Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Etter et eventyrlig annonsesalg denne våren er ukebladene Allers og Se og Hør nå øyeblikkelig fullsolgt i Juli og det er svært få annonseplasser igjen i august. Det er høy lesning av magasiner om sommeren og årets sommerkampanje har vært en stor suksess i et marked hvor annonsørene ser at magasiner bidrar med god effekt for salgsutløsende reklame.

Les mer
HS Media gratulerer alle vinnere og nominerte under Fagpresseprisen 2019

HS Media gratulerer alle vinnere og nominerte under Fagpresseprisen 2019

Under Fagpressens prisfest på Månefisken i Oslo torsdag kveld fikk Politiforum den aller gjeveste - selve Fagpresseprisen 2019 og kan kalle seg «Årets Fagblad». Vi gratulerer spesielt til våre oppdragsgivere; Utdanning, Motor og Kommunal Rapport med tildeling av priser.

Les mer