Nyheter

Benjamin Media (Bonnier) inngår avtale med HS Media

Publisert 12.12.2018

Benjamin Media (Bonnier) inngår avtale med HS Media

Vi gleder oss til å jobbe med så flotte magasiner som Tara og BoligPluss og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Tara

Tara er Norges største kvinnemagasin direkte rettet mot voksne kvinner. Tara gir kvalitetspåfyll innen selvutvikling, helse, voksen mote, sunn og deilig mat, kulturstoff, spennende reisemål og ikke minst, inspirerende reportasjer med kvinner som har sterke historier og erfaringer i livet – og om nye veier videre.

Kort og godt

Norges største kvinnemagasin

Bevisst og kjøpesterk målgruppe som bruker mye penger på seg selv

Har de mest helse-, kostholds- og matinteresserte leserne

Norges eneste 40+ magasin

Målgruppe

Attraktive, bevisste kvinner, 40 +, som stadig søker nye utfordringer og opplevelser, og er opptatt av helse, velvære, egenpleie, reiser og kultur.

 

BoligPluss gjør det gøy og enkelt å innrede!
BoligPluss er fylt med inspirerende bilder, unike idéer og kreative løsninger fra første til siste side. Kjernen i magasinet er de vakre boligreportasjene fra lekre hjem – alltid etterfulgt av enkle og brukbare tips og shopping til stilen. I den store nyhetsdelen viser vi frem månedens beste nye design og de viktigste tendensene. Drømmer blir til virkelighet i BoligPluss. Vår dyktige stylist reiser ut og skaper flotte forvandlinger i de populære før og etter-reportasjene. I vår store innredningsguide fokuserer vi på forbedringer av kjøkken, bad, stue, soverom – og tryller med farger, lamper, og tekstiler.

Kort og godt

Inspirerer og motiverer til å oppnå boligdrømmer

BoligPluss-leseren bruker 60 % mer enn andre kvinner på møbler, interiør og tekstil

Feminint og personlig

Etablert og bred målgruppe

Leserne er stadig på jakt etter tips til fornying av boligen både når det gjelder små og store forandringer

Målgruppe

Etablerte kvinner i alderen 30-50 år. Hun er en moderne yrkeskvinne som holder seg oppdatert på interiørtrendene. BoligPluss-kvinnen er svært opptatt av å skape et tidsriktig hjem, og gjør derfor ofte små og store endringer hjemme. Hun søker stadig inspirasjon og bruker mye tid, energi og penger på shopping til boligen.

Andre nyheter
Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Utdanningsforbundet inngår avtale med HS Media

Vi gleder oss til jobbe med utdanningsforbundet og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Magasinet Motor tilbake i HS Media

Magasinet Motor tilbake i HS Media

Vi gleder oss til igjen å jobbe med skandinavias største redaksjonelle magasin Motor fra NAF og til et tett og godt samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Liv Rønnaug Bjerke Lilleåsen er ansatt i HS Media

Liv Rønnaug Bjerke Lilleåsen er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Liv Rønnhaug Bjerke Lilleåsen som medieselger. Hun har flere års erfaring som journalist, særlig fra NRK radio og Dagsnytt.

Les mer
Henrik Mohn er ansatt i HS Media

Henrik Mohn er ansatt i HS Media

På grunn av økt oppdragsmengde har HS Media nylig ansatt Henrik Mohn som medieselger. Han kommer fra stillingen som daglig leder i Kongsbil AS.

Les mer