Nyheter

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Publisert 28.09.2017

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Med over 2 millioner i annonsesalg har det aldri før vært mer omsetning i en utgave av magasinet Motor som blir distribuert i oktober. Den har et opplag på hele 420.000. HS Media selgerne Petter Dammen og Lars Erik Bratli er svært stolte over den responsen de har fått i markedet.

Vi merker en betydelig økning i annonser fra hele markedet i år og det er svært hyggelig å se at norske magasiner får vekst i en tid hvor mange norske medier utfordres av internasjonale nettsteder som Facebook og Google, sier Dammen og Bratli. Det er også hyggelig å se at delingen av Motor i to utgaver; moderne og klassisk har blitt godt mottatt i markedet.

Med over 500.000 medlemmer i NAF når magasinet Motor en unikt stor og engasjert gruppe mennesker blant Norges befolkning. De fleste av våre lesere er aktive voksne (40-69), men NAF rekrutterer stadig nye unge medlemmer. Mange velger å melde seg inn i NAF når de stifter familie. 30 prosent av medlemmene er kvinner. De fleste av Motors lesere bor i urbane strøk. Magasinet Motor skal inspirere, informere, underholde, gjøre klokere og være til nytte for alle som ferdes i trafikken. Motor skal blant annet være best på tester og bilferier, på bilnyheter og på sikkerhet og samferdsel.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer