Nyheter

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Publisert 27.09.2017

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Vi gleder oss til å jobbe med et flott magasin som Snø & Ski fra Skiforeningen og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Magasinet Snø & Ski fra Skiforeningen inspirer 90.000 lesere med godt redaksjonelt stoff. Skiforeningens hovedmål er å fremme ski- og friluftsliv. Foreningen skal være en døråpner til, og ekspert på Marka. Dette gjenspeiles i Snø & Ski, som henvender seg til alle friluftsinteresserte i Oslo og omegn, til alle som er glad i naturopplevelser med eller uten ski på beina, frisk luft, sportsutstyr, mosjon og god helse.

Litt fakta om Snø & Ski leserne:

Gjennomsnittlig lesetid på 34 minutter

Mer enn 6 av 10 leser alle fire utgaver

Leserne er godt fornøyd med innholdet i bladet

Bosatt i det sentrale østlandsområdet

Primært voksne med hjemmeboende barn (47 prosent)

Svært interesserte i sports- og friluftsutstyr (bruker i snitt 18.400 kr i året på dette)

Kjøpesterke. (Gjennomsnittsinntekt per husstand er 1.100.000 kr)

Innflytelsesrike (38 prosent har lederstillinger eller er selvstendig næringsdrivende)

Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer