Nyheter

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Publisert 27.09.2017

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Vi gleder oss til å jobbe med et flott magasin som Snø & Ski fra Skiforeningen og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Magasinet Snø & Ski fra Skiforeningen inspirer 90.000 lesere med godt redaksjonelt stoff. Skiforeningens hovedmål er å fremme ski- og friluftsliv. Foreningen skal være en døråpner til, og ekspert på Marka. Dette gjenspeiles i Snø & Ski, som henvender seg til alle friluftsinteresserte i Oslo og omegn, til alle som er glad i naturopplevelser med eller uten ski på beina, frisk luft, sportsutstyr, mosjon og god helse.

Litt fakta om Snø & Ski leserne:

Gjennomsnittlig lesetid på 34 minutter

Mer enn 6 av 10 leser alle fire utgaver

Leserne er godt fornøyd med innholdet i bladet

Bosatt i det sentrale østlandsområdet

Primært voksne med hjemmeboende barn (47 prosent)

Svært interesserte i sports- og friluftsutstyr (bruker i snitt 18.400 kr i året på dette)

Kjøpesterke. (Gjennomsnittsinntekt per husstand er 1.100.000 kr)

Innflytelsesrike (38 prosent har lederstillinger eller er selvstendig næringsdrivende)

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer