Vi er stolte over at vi nå skal jobbe med merkevaren VG. Magasinet Endelig Fredag gleder svært mange lesere. HS Media ser med begeistring frem til et tett samarbeid med annonsørene om effektive og inspirerende annonser, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.
Til kampanje i november 2016 utalte magasinredaktør Jane Throndsen og ansvarlig redaktør Torry Pedersen følgende før lansering:
- Vi skal gi litt ekstra til den lojale VG-leseren på fredager. Et pusterom ved ukeslutt. En mulighet til å krølle seg opp i sofaen og ta en velfortjent pause mens du nyter magasinet. Vi ønsker å tilby best mulig kvalitet, lengst mulig, sier magasinredaktør Jane Throndsen.
- Papiravisen betyr mye for mange
Endelig Fredag inneholder tips til hva du kan gjøre i helgen, intervjuer med kjente mennesker, inspirerende oppskrifter, hjernetrim og hele ukens tv-program. Målet med magasinet er ifølge avisledelsen å gi leserne den etterlengtede helgefølelsen.
- Vi vet at VGs papiravis fortsatt betyr veldig mye for veldig mange. Og vi ser at lesingen er spesielt høy inn mot helgen. Med dette magasinet vil vi berike VG som produkt. Og derfor har vi lagt inn elementer i Endelig Fredag som vi vet leserne setter ekstra stor pris på, sier ansvarlig redaktør Torry Pedersen.