Nyheter

HS MEDIA OVERTAR ANNONSESALGET FOR VG MAGASINET, ENDELIG FREDAG

Publisert 25.08.2017

HS MEDIA OVERTAR ANNONSESALGET FOR VG MAGASINET, ENDELIG FREDAG

Vi er stolte over at vi nå skal jobbe med merkevaren VG. Magasinet Endelig Fredag gleder svært mange lesere. HS Media ser med begeistring frem til et tett samarbeid med annonsørene om effektive og inspirerende annonser, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Til kampanje i november 2016 utalte magasinredaktør Jane Throndsen og ansvarlig redaktør Torry Pedersen følgende før lansering:

 

 - Vi skal gi litt ekstra til den lojale VG-leseren på fredager. Et pusterom ved ukeslutt. En mulighet til å krølle seg opp i sofaen og ta en velfortjent pause mens du nyter magasinet.  Vi ønsker å tilby best mulig kvalitet, lengst mulig, sier magasinredaktør Jane Throndsen.

 

- Papiravisen betyr mye for mange
Endelig Fredag inneholder tips til hva du kan gjøre i helgen, intervjuer med kjente mennesker, inspirerende oppskrifter, hjernetrim og hele ukens tv-program. Målet med magasinet er ifølge avisledelsen å gi leserne den etterlengtede helgefølelsen.

 

- Vi vet at VGs papiravis fortsatt betyr veldig mye for veldig mange. Og vi ser at lesingen er spesielt høy inn mot helgen. Med dette magasinet vil vi berike VG som produkt. Og derfor har vi lagt inn elementer i Endelig Fredag som vi vet leserne setter ekstra stor pris på, sier ansvarlig redaktør Torry Pedersen. 

 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer