Nyheter

Tangering av hele fjorårets salg

Publisert 31.05.2017

Tangering av hele fjorårets salg

I går tangerte selgerne i HS Media fjorårets salg og har nå godt over nitti millioner innsolgt for 2017 magasinene. Vi gleder oss til fortsettelsen.

Mye av resultatet er organisk vekst, men det er også betydelig økning i nye oppdrag som er årsaken til denne tangeringen. Et resultat vi er stolte av når vi samtidig vet at vi jobber i et utfordrende marked for trykte magasiner.

Samtidig er det inspirerende at en ny undersøkelse av Kantar TNS viser at blader/magasiner/fagblader er den mediekanalen hvor leserne har størst tillit til reklame. Denne undersøkelsen er tidligere omtalt i en artikkel på vår nettside http://www.hsmedia.no/nyheter/2017/5/reklame-i-bladermagasinerfagblader-har-stor-t


Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer