Nyheter

Tangering av hele fjorårets salg

Publisert 31.05.2017

Tangering av hele fjorårets salg

I går tangerte selgerne i HS Media fjorårets salg og har nå godt over nitti millioner innsolgt for 2017 magasinene. Vi gleder oss til fortsettelsen.

Mye av resultatet er organisk vekst, men det er også betydelig økning i nye oppdrag som er årsaken til denne tangeringen. Et resultat vi er stolte av når vi samtidig vet at vi jobber i et utfordrende marked for trykte magasiner.

Samtidig er det inspirerende at en ny undersøkelse av Kantar TNS viser at blader/magasiner/fagblader er den mediekanalen hvor leserne har størst tillit til reklame. Denne undersøkelsen er tidligere omtalt i en artikkel på vår nettside http://www.hsmedia.no/nyheter/2017/5/reklame-i-bladermagasinerfagblader-har-stor-t


Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer