Nyheter

85 MILLIONER I ANNONSESALG ER NÅDD I DAG

Publisert 25.04.2017

85 MILLIONER I ANNONSESALG ER NÅDD I DAG

2017 er i ferd med å bli nok et historisk godt år for HS Media. Vi har i dag klart en viktig målsetting ved å nå 85 millioner i annonse salg før måldato 1. mai.

Med en total oppdragsmengde som er 30% høyere i 2017 enn fjoråret  har vi også prestert betydelig bedre enn fjoråret, som ble en svært godt år for HS Media. Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler magasiner videre til glede for lesere og annonsører merker vi nå en positiv trend mot økt annonser i nisje og fagtidsskrifter. Dette er en målgruppe man når frem til og kan inspirere til kjøp eller skape merkevarepreferanser med gode annonser.

Det er også under enhver tvil at de dyktige selgerne i HS Media skal ha en stor ære for dette fantastiske delmålet, sier daglig leder Tor Arne Sandholt. Nå skal vi legge all vår energi i å klare 100 prosent målet. Da "blinker" vakre Roma og i det fjerne som årets salgspremie, men først skal vi ta flyet til til Ungarn i morgen for å feire fjorårets resultat med en spennende faglig og sosial samling i Budapest og Eger. 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer