Nyheter

Salgsmålet for 2017 oppnådd idag

Publisert 14.11.2017

Salgsmålet for 2017 oppnådd idag

Etter en kjempeinnspurt er salgsmålet på 113 millioner for 2017 oppnådd - i god tid før målstreken. Vi gleder oss til en fin vårlig og faglig premietur til vakre Roma. Resultatet innebærer en vekst på hele 25% mot 2016.

Salget totalt på magasiner viser en positiv utvikling og er svært godt sammenlignet med markedet generelt. Vi er optimistiske for 2018 og tror fortsatt vi klarer å holde en stabil utvikling.

Vi har godt annonsesalg for mange magasiner og nettsteder, noe som er svært hyggelig i et utfordrende mediemarked. 

Våre erfarne og dyktige ledere, medieselgere og BackOffice har sterk kompetanse og har prestert godt over tid. Vi får nok en gang full uttelling for dette arbeidet sier Tor Arne Sandholt, daglig leder

Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer