Nyheter

Hyggelig tall for HS Media

Publisert 20.01.2017

Hyggelig tall for HS Media

2016 ble et svært hyggelig år for HS Media med en driftsmargin på 17 prosent etter å ha solgt annonser for over 90 millioner for sine oppdragsgivere. HS Media feirer 25 år i 2017 og går offensivt inn med en budsjettert vekst på nærmere 30 prosent, noe som er det høyeste budsjettet i selskapets historie. Denne uken nådde HS Media 50% innsolgt for budsjett og har god fart i et utfordrende mediemarked, sier daglig leder Tor Arne Sandholt. Porteføljen består av mer enn 60 magasiner og nettsteder fra små og store selvstendige utgivere, samt Egmont Publishing, Aller Media og Schibsted.

 

 

 

Andre nyheter
Åpning av Solørs sykeste julegate!

Åpning av Solørs sykeste julegate!

Mandag 2. desember klokka 08.00 - 0900 åpner HS Media AS den sykeste «julegata» i Solør. Velkommen innom for en titt.

Les mer
JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst inn i 2020 har HS Media nylig ansatt Joakim Høistad og Cecilie Konterud som medieselgere

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

Om bord i setelommene til Widerøe’s Flyveselskap ligger nye skatter måned etter måned. Etter en anbudskonkurranse på sensommeren er det nå klart hvem som skal produsere magasinet fremover. Egmont Publishing er selskapets nye leverandør fra februar 2020 og HS Media har ansvaret for annonsesalget.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer