Nyheter

Hyggelig tall for HS Media

Publisert 20.01.2017

Hyggelig tall for HS Media

2016 ble et svært hyggelig år for HS Media med en driftsmargin på 17 prosent etter å ha solgt annonser for over 90 millioner for sine oppdragsgivere. HS Media feirer 25 år i 2017 og går offensivt inn med en budsjettert vekst på nærmere 30 prosent, noe som er det høyeste budsjettet i selskapets historie. Denne uken nådde HS Media 50% innsolgt for budsjett og har god fart i et utfordrende mediemarked, sier daglig leder Tor Arne Sandholt. Porteføljen består av mer enn 60 magasiner og nettsteder fra små og store selvstendige utgivere, samt Egmont Publishing, Aller Media og Schibsted.

 

 

 

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer