Nyheter

Hyggelig tall for HS Media

Publisert 20.01.2017

Hyggelig tall for HS Media

2016 ble et svært hyggelig år for HS Media med en driftsmargin på 17 prosent etter å ha solgt annonser for over 90 millioner for sine oppdragsgivere. HS Media feirer 25 år i 2017 og går offensivt inn med en budsjettert vekst på nærmere 30 prosent, noe som er det høyeste budsjettet i selskapets historie. Denne uken nådde HS Media 50% innsolgt for budsjett og har god fart i et utfordrende mediemarked, sier daglig leder Tor Arne Sandholt. Porteføljen består av mer enn 60 magasiner og nettsteder fra små og store selvstendige utgivere, samt Egmont Publishing, Aller Media og Schibsted.

 

 

 

Andre nyheter
Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.

Les mer
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer
Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Les mer
HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.

Les mer