2016 er i ferd med å bli en historisk godt år for HS Media. Vi har i dag klart en viktig målsetting ved å ha 77 prosent av salgsmålet for 2016 inn solgt i god tid før vår måldato 1. mai.
Vi har i år prestert betydelig bedre enn fjoråret, som ble en svært godt år for HS Media. Pr. 31. desember hadde vi 45 prosent innsolgt av budsjett for 2016 mot 40 prosent året før. Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler print magasiner videre til glede for lesere og annonsører merker vi nå en positiv strøm mot printannonser i nisje og fagtidskrifter. Dette er en målgruppe man igjennom disse mediene når frem til og kan inspirere til kjøp eller skape merkevarepreferanser med gode printannonser.
Det er også under enhver tvil at de dyktige selgerne i HS Media skal ta en stor ære for dette fantatasiske delmålet, sier dalglig leder Tor Arne Sandholt. Nå skal vi legge all vår energi i å klare 100 prosent målet. Da "blinker" vakre Ungarn og Eger i det fjerne. På fredag skal vi unne oss litt Gulasj og annen ungarsk mat for å føle at vi er på god vei mot hovedmålet, avslutter Sandholt.