Nyheter

På vei til et historisk godt år for HS Media

Publisert 27.04.2016

På vei til et historisk godt år for HS Media

2016 er i ferd med å bli en historisk godt år for HS Media. Vi har i dag klart en viktig målsetting ved å ha 77 prosent av salgsmålet for 2016 inn solgt i god tid før vår måldato 1. mai.

Vi har i år prestert betydelig bedre enn fjoråret, som ble en svært godt år for HS Media. Pr. 31. desember hadde vi 45 prosent innsolgt av budsjett for 2016 mot 40 prosent året før. Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler print magasiner videre til glede for lesere og annonsører merker vi nå en positiv strøm mot printannonser i nisje og fagtidskrifter. Dette er en målgruppe man igjennom disse mediene når frem til og kan inspirere til kjøp eller skape merkevarepreferanser med gode printannonser.

Det er også under enhver tvil at de dyktige selgerne i HS Media skal ta en stor ære for dette fantatasiske delmålet, sier dalglig leder Tor Arne Sandholt. Nå skal vi legge all vår energi i å klare 100 prosent målet. Da "blinker" vakre Ungarn og Eger i det fjerne. På fredag skal vi unne oss litt Gulasj og annen ungarsk mat for å føle at vi er på god vei mot hovedmålet, avslutter Sandholt.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer