Nyheter

Skandinavias største magasin Motor er lansert på nett

Publisert 16.03.2016

Skandinavias største magasin Motor er lansert på nett

NAF- magasinet Motor, Skandinavias største redaksjonelle magasin, lanserer i dag nettsiden www.motor.no. HS Media har allerede snart fullsolgt alle annonseplasser frem til sommeren og kan konkludere med en kjempestart.

Det er en stor begiventhet når en så stor aktør som NAF (Norges Automobil Forbund) lanserer et redaksjonell nettsted. Ambisjonen er ikke mindre enn at motor.no skal bli Norges ledende innen bil, samferdsel og reise. Vi har fått en god start på annonsesalget og man bør være raskt på med bestillinger for å kunne sikre gode annonseplasseringer til høsten, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media.

Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer