Nyheter

Aller Media dominerer i segmentet for menn

Publisert 08.03.2016

Aller Media dominerer i segmentet for menn

I segmentet bil/båt har Aller Media nå en markedsandel på 83 %.

Norges største blad for båtentusiaster, Båtmagasinet, hadde et totalopplag på over 195 000 eksemplarer, en opplagsøkning på 7 % fra i fjor. Autofil opprettholder sin markedsandel i motorsegmentet, og har 114 000 lesere gjennomsnittlig per utgave. Jeger, Hund & Våpen har 71 000 lesere i gjennomsnitt og et stabilt opplagsnivå.
Andre nyheter
OBOS-bladet allerede i årsbudsjett 2020

OBOS-bladet allerede i årsbudsjett 2020

Det er nå få ledige annonsesider igjen. Ønsker du treffe over en halv million lesere med interesse for hus, hjem, hage og personlig økonomi, så må du være rask til å ta kontakt.

Les mer
HS Media har inngått avtale med Norsk Maritimt Forlag

HS Media har inngått avtale med Norsk Maritimt Forlag

HS Media gleder seg nå over å ha fått ansvaret for annonsesalget i Båtmagasinet fra Norsk Maritimt Forlag og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Magasinet iFORM

HS Media gleder seg nå til å jobbe med magasinet iFORM fra Benjamin Media (Bonnier) og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer
HS Media leverer suverene resultater

HS Media leverer suverene resultater

Selgerne i HS Media har allerede idag prestert 20 prosent høyere innsalg for 2020 enn på tilsvarende tidspunkt i fjor, og november måned 2019 ble rekordhøye 28 prosent høyere enn november 2018.

Les mer