Nyheter

Aller Media dominerer i segmentet for menn

Publisert 08.03.2016

Aller Media dominerer i segmentet for menn

I segmentet bil/båt har Aller Media nå en markedsandel på 83 %.

Norges største blad for båtentusiaster, Båtmagasinet, hadde et totalopplag på over 195 000 eksemplarer, en opplagsøkning på 7 % fra i fjor. Autofil opprettholder sin markedsandel i motorsegmentet, og har 114 000 lesere gjennomsnittlig per utgave. Jeger, Hund & Våpen har 71 000 lesere i gjennomsnitt og et stabilt opplagsnivå.
Andre nyheter
JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst inn i 2020 har HS Media nylig ansatt Joakim Høistad og Cecilie Konterud som medieselgere

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

Om bord i setelommene til Widerøe’s Flyveselskap ligger nye skatter måned etter måned. Etter en anbudskonkurranse på sensommeren er det nå klart hvem som skal produsere magasinet fremover. Egmont Publishing er selskapets nye leverandør fra februar 2020 og HS Media har ansvaret for annonsesalget.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer
39 prosent økning i trafikken på Tidsskriftet.no i 2019

39 prosent økning i trafikken på Tidsskriftet.no i 2019

Tidsskriftet leses i hovedsak av leger, men også av medisinstudenter og annet helsepersonell. Innholdet er av høy medisinskfaglig kvalitet, rettet direkte mot målgruppen. Tidsskriftet .no er den offisielle nettsiden til Tidsskrift til Den norske legeforening.

Les mer