Nyheter

Aller Media dominerer i segmentet for menn

Publisert 08.03.2016

Aller Media dominerer i segmentet for menn

I segmentet bil/båt har Aller Media nå en markedsandel på 83 %.

Norges største blad for båtentusiaster, Båtmagasinet, hadde et totalopplag på over 195 000 eksemplarer, en opplagsøkning på 7 % fra i fjor. Autofil opprettholder sin markedsandel i motorsegmentet, og har 114 000 lesere gjennomsnittlig per utgave. Jeger, Hund & Våpen har 71 000 lesere i gjennomsnitt og et stabilt opplagsnivå.
Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer