Nyheter

Aller Media dominerer i segmentet for menn

Publisert 08.03.2016

Aller Media dominerer i segmentet for menn

I segmentet bil/båt har Aller Media nå en markedsandel på 83 %.

Norges største blad for båtentusiaster, Båtmagasinet, hadde et totalopplag på over 195 000 eksemplarer, en opplagsøkning på 7 % fra i fjor. Autofil opprettholder sin markedsandel i motorsegmentet, og har 114 000 lesere gjennomsnittlig per utgave. Jeger, Hund & Våpen har 71 000 lesere i gjennomsnitt og et stabilt opplagsnivå.
Andre nyheter
Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.

Les mer
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer
Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Les mer
HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.

Les mer