Nyheter

60 prosent av salgsmålet er nådd for 2016

Publisert 04.02.2016

60 prosent av salgsmålet er nådd for 2016

Vi i HS Media har i dag oppnådd 60 prosent av salgsmålet for print 2016. Dette er betydelig tidligere enn forrige år og vi gleder oss stort over dette.

Etter fjorårets gode år er vi svært takknemlig for at vi fremdeles klarer å oppnå vekst i et utfordrende printmarked. Vi takker våre mange gode oppdragsgivere og annonsører vi har gleden av skape verdier for. Fag-, nisjemagasiner og viser igjen at de klarer å skape effektive salgsutløsende og profilkampanjer for annonsørene.
Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer