Nyheter

Grethe Ånerud ble årets selger 2016 i HS Media

Publisert 06.12.2016

Grethe Ånerud ble årets selger 2016 i HS Media

Under årets Julebord på Kvitfjell ble Grethe Ånerud kåret til årets selger 2016 i HS Media. Hun bestemte seg på høsten 2015 for at 2016 virkelig skulle bli det store året. Det har blitt innfridd så til de grader.

Grethe har vist sterkt konkurranseinstinkt og en stor vilje til å gjøre en god jobb for både HS Media, seg selv og våre oppdragsgivere. Hun er godt over budsjett på alle sine prosjekter og har utviklet seg på alle områder i jobben i HS Media i 2016.

Det er utrolig inspirerende å se salgsresultatene som Grethe Ånerud har prestert i år og vi gratulerer henne så mye som årets selger i HS Media 2016, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder HS media.

Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer