Nyheter

40 prosent av salgsmålet for 2017 er oppnådd i dag

Publisert 21.12.2016

40 prosent av salgsmålet for 2017 er oppnådd i dag

HS Media har i dag oppnådd 40 prosent av salgsmålet for 2017 i god tid før vår målfrist 1. januar og alle ansatte gleder seg enormt over dette.

En viktig milepæl er nådd i et utfordrende mediemarked. HS Media har nå 40 prosent av budsjettet innsolgt for 2017 . Vi takker våre mange gode oppdragsgivere og annonsører som vi har gleden av skape verdier for. Magasiner og fag- og nisjetidsskrifter viser at de klarer å levere effektive løsninger for annonsørene, som  igjen bidrar til vekst og verdiøkning. Det er også en klar tendens at  annonsør som valgte å gå for en 100% nettstrategi 2016 vender tilbake til gode nisjemagasiner. Dette fordi kampanjene i større grad klarer å treffe presist i målgruppen og gi mer optimal dekning.
Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer