Nyheter

40 prosent av salgsmålet for 2017 er oppnådd i dag

Publisert 21.12.2016

40 prosent av salgsmålet for 2017 er oppnådd i dag

HS Media har i dag oppnådd 40 prosent av salgsmålet for 2017 i god tid før vår målfrist 1. januar og alle ansatte gleder seg enormt over dette.

En viktig milepæl er nådd i et utfordrende mediemarked. HS Media har nå 40 prosent av budsjettet innsolgt for 2017 . Vi takker våre mange gode oppdragsgivere og annonsører som vi har gleden av skape verdier for. Magasiner og fag- og nisjetidsskrifter viser at de klarer å levere effektive løsninger for annonsørene, som  igjen bidrar til vekst og verdiøkning. Det er også en klar tendens at  annonsør som valgte å gå for en 100% nettstrategi 2016 vender tilbake til gode nisjemagasiner. Dette fordi kampanjene i større grad klarer å treffe presist i målgruppen og gi mer optimal dekning.
Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer