Nyheter

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Publisert 14.10.2016

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Vi er stolte over nå å kunne jobbe med disse flotte merkevarene på papir. Det er magasiner som gleder enormt mange leserne. Vi gleder oss til et tett samarbeid med annonsørene om effektive og inspirerende annonser, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Allers er Norges eldste ukeblad ble kåret til Årets magasin i 2012/13 og har høstet prestisjefylte mediepriser for sin matsatsning. Kjerneleseren er en kjøpesterk kvinne på +/- 45 år, som tar de fleste kjøpsbeslutningene i familien og hjemmet. Hun er engasjert, kunnskapstørst og deler raust av informasjonen hun får gjennom bladet. Gode oppskrifter, inspirerende reportasjer og solid journalistikk gjør at leseren tar vare på ukebladet i lang tid. Allers er magasinet som heier på leseren - en varm og tilstedeværende venninne.

Se og Hør er Norges viktigste underholdningskanal. Helt siden Se og Hør kom ut for første gang for 35 år siden, har Se og Hør gjort livet gladere for det norske folk. Magasinet treffer bredt i hele Norge og kombinasjonen av kjendisstoff fra inn- og utland, skjebnereportasjer, kongestoff og reisereportasjer er en unik innholdsmiks. De to ukentlige printutgavene treffer kvinner over 40 – og mennene deres. Se og Hør gjør livet gladere for folket – og aller mest for kvinnene.

Det er de som tar med seg Se og Hør i handlekurven, og da skal de hjem og kose seg. De vil lese hjertevarme historier om kjendiser som de liker, eller artikler om folk som har opplevd noe vanskelig. De vil ha reisetips til steder de skal dra og gjerne lese om steder de drømmer om å besøke. I tillegg så vil de underholdes av nyhetssaker fra kjendis-Norge og lese om de internasjonale stjernenes liv.

Andre nyheter
JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst inn i 2020 har HS Media nylig ansatt Joakim Høistad og Cecilie Konterud som medieselgere

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

Om bord i setelommene til Widerøe’s Flyveselskap ligger nye skatter måned etter måned. Etter en anbudskonkurranse på sensommeren er det nå klart hvem som skal produsere magasinet fremover. Egmont Publishing er selskapets nye leverandør fra februar 2020 og HS Media har ansvaret for annonsesalget.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer
39 prosent økning i trafikken på Tidsskriftet.no i 2019

39 prosent økning i trafikken på Tidsskriftet.no i 2019

Tidsskriftet leses i hovedsak av leger, men også av medisinstudenter og annet helsepersonell. Innholdet er av høy medisinskfaglig kvalitet, rettet direkte mot målgruppen. Tidsskriftet .no er den offisielle nettsiden til Tidsskrift til Den norske legeforening.

Les mer