Nyheter

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Publisert 14.10.2016

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Vi er stolte over nå å kunne jobbe med disse flotte merkevarene på papir. Det er magasiner som gleder enormt mange leserne. Vi gleder oss til et tett samarbeid med annonsørene om effektive og inspirerende annonser, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Allers er Norges eldste ukeblad ble kåret til Årets magasin i 2012/13 og har høstet prestisjefylte mediepriser for sin matsatsning. Kjerneleseren er en kjøpesterk kvinne på +/- 45 år, som tar de fleste kjøpsbeslutningene i familien og hjemmet. Hun er engasjert, kunnskapstørst og deler raust av informasjonen hun får gjennom bladet. Gode oppskrifter, inspirerende reportasjer og solid journalistikk gjør at leseren tar vare på ukebladet i lang tid. Allers er magasinet som heier på leseren - en varm og tilstedeværende venninne.

Se og Hør er Norges viktigste underholdningskanal. Helt siden Se og Hør kom ut for første gang for 35 år siden, har Se og Hør gjort livet gladere for det norske folk. Magasinet treffer bredt i hele Norge og kombinasjonen av kjendisstoff fra inn- og utland, skjebnereportasjer, kongestoff og reisereportasjer er en unik innholdsmiks. De to ukentlige printutgavene treffer kvinner over 40 – og mennene deres. Se og Hør gjør livet gladere for folket – og aller mest for kvinnene.

Det er de som tar med seg Se og Hør i handlekurven, og da skal de hjem og kose seg. De vil lese hjertevarme historier om kjendiser som de liker, eller artikler om folk som har opplevd noe vanskelig. De vil ha reisetips til steder de skal dra og gjerne lese om steder de drømmer om å besøke. I tillegg så vil de underholdes av nyhetssaker fra kjendis-Norge og lese om de internasjonale stjernenes liv.

Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer