Nyheter

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Publisert 14.10.2016

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Vi er stolte over nå å kunne jobbe med disse flotte merkevarene på papir. Det er magasiner som gleder enormt mange leserne. Vi gleder oss til et tett samarbeid med annonsørene om effektive og inspirerende annonser, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Allers er Norges eldste ukeblad ble kåret til Årets magasin i 2012/13 og har høstet prestisjefylte mediepriser for sin matsatsning. Kjerneleseren er en kjøpesterk kvinne på +/- 45 år, som tar de fleste kjøpsbeslutningene i familien og hjemmet. Hun er engasjert, kunnskapstørst og deler raust av informasjonen hun får gjennom bladet. Gode oppskrifter, inspirerende reportasjer og solid journalistikk gjør at leseren tar vare på ukebladet i lang tid. Allers er magasinet som heier på leseren - en varm og tilstedeværende venninne.

Se og Hør er Norges viktigste underholdningskanal. Helt siden Se og Hør kom ut for første gang for 35 år siden, har Se og Hør gjort livet gladere for det norske folk. Magasinet treffer bredt i hele Norge og kombinasjonen av kjendisstoff fra inn- og utland, skjebnereportasjer, kongestoff og reisereportasjer er en unik innholdsmiks. De to ukentlige printutgavene treffer kvinner over 40 – og mennene deres. Se og Hør gjør livet gladere for folket – og aller mest for kvinnene.

Det er de som tar med seg Se og Hør i handlekurven, og da skal de hjem og kose seg. De vil lese hjertevarme historier om kjendiser som de liker, eller artikler om folk som har opplevd noe vanskelig. De vil ha reisetips til steder de skal dra og gjerne lese om steder de drømmer om å besøke. I tillegg så vil de underholdes av nyhetssaker fra kjendis-Norge og lese om de internasjonale stjernenes liv.

Andre nyheter
Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.

Les mer
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer
Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Les mer
HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.

Les mer