Nyheter

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Publisert 14.10.2016

HS Media overtar salgsansvar for ALLERS og SE og HØR på papir

Vi er stolte over nå å kunne jobbe med disse flotte merkevarene på papir. Det er magasiner som gleder enormt mange leserne. Vi gleder oss til et tett samarbeid med annonsørene om effektive og inspirerende annonser, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Allers er Norges eldste ukeblad ble kåret til Årets magasin i 2012/13 og har høstet prestisjefylte mediepriser for sin matsatsning. Kjerneleseren er en kjøpesterk kvinne på +/- 45 år, som tar de fleste kjøpsbeslutningene i familien og hjemmet. Hun er engasjert, kunnskapstørst og deler raust av informasjonen hun får gjennom bladet. Gode oppskrifter, inspirerende reportasjer og solid journalistikk gjør at leseren tar vare på ukebladet i lang tid. Allers er magasinet som heier på leseren - en varm og tilstedeværende venninne.

Se og Hør er Norges viktigste underholdningskanal. Helt siden Se og Hør kom ut for første gang for 35 år siden, har Se og Hør gjort livet gladere for det norske folk. Magasinet treffer bredt i hele Norge og kombinasjonen av kjendisstoff fra inn- og utland, skjebnereportasjer, kongestoff og reisereportasjer er en unik innholdsmiks. De to ukentlige printutgavene treffer kvinner over 40 – og mennene deres. Se og Hør gjør livet gladere for folket – og aller mest for kvinnene.

Det er de som tar med seg Se og Hør i handlekurven, og da skal de hjem og kose seg. De vil lese hjertevarme historier om kjendiser som de liker, eller artikler om folk som har opplevd noe vanskelig. De vil ha reisetips til steder de skal dra og gjerne lese om steder de drømmer om å besøke. I tillegg så vil de underholdes av nyhetssaker fra kjendis-Norge og lese om de internasjonale stjernenes liv.

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer